AJ
Well-known member
Onks Viljoo näkyny?
Ääähhh. Hirvee hypetys tuostakin entisestä formulakuljettajasta.Olga sanoi:Odotin Häkää ja Suomen lippua. Petyin.
Sinänsä tuo kuva on hyvä.
Häh? Kekehän on RUOTSALAINEN! Syntynytkin jossain Tukkisaaressa.Moe Szyslak sanoi:Ääähhh. Hirvee hypetys tuostakin entisestä formulakuljettajasta.
Jos tänne joku uranuurtaja halutaan, niin sitten Kekruusi kehiin.:thumbup:
Se on Suomeen formulakulttuurin luonut.:ahem:
Eikös se ole Turun Martinlaakso?AJ sanoi:Häh? Kekehän on RUOTSALAINEN! Syntynytkin jossain Tukkisaaressa.
Tää on just näitä kommentteja, että automaattisesti vanhempi Tuntematon sotilas on parempi kuin uudempi, vanhat Bondit on parempia kuin uudet, Kraftwerk on parempi kuin myöhemmät konemusiikkiyhtyeet, [tähän joku 1960-luvun ränttätänttäbändi] on parempi kuin [tähän joku 2000-luvun ränttätänttäbändi], jne. jne. ennen vanhaan oli paremmin kuin nykyään, vaikka yleensä noi jutut on täyttä potaskaa eli paskaa.Moe Szyslak sanoi:Se on Suomeen formulakulttuurin luonut.:ahem:
Ihme purkautuminen pojalta.Ace17 sanoi:Tää on just näitä kommentteja, että automaattisesti vanhempi Tuntematon sotilas on parempi uudempi, vanhat Bondit on parempia kuin uudet, Kraftwerk on parempi kuin myöhemmät konemusiikkiyhtyeet, [tähän joku 1960-luvun ränttätänttäbändi] on parempi kuin [tähän joku 2000-luvun ränttätänttäbändi], jne. jne. ennen vanhaan oli paremmin kuin nykyään, vaikka yleensä noi jutut on täyttä potaskaa eli paskaa.
Tämä on ihan eri asia, ilman Kekeä kukaan ei tietäisi, kuka on Mika Häkkinen. Vaan jos pitäisi nimetä formulakuski Suomea edustamaan, niin kyllähän se olisi eittämättä Häkä.Ace17 sanoi:Tää on just näitä kommentteja, että automaattisesti vanhempi Tuntematon sotilas on parempi kuin uudempi, vanhat Bondit on parempia kuin uudet, Kraftwerk on parempi kuin myöhemmät konemusiikkiyhtyeet, [tähän joku 1960-luvun ränttätänttäbändi] on parempi kuin [tähän joku 2000-luvun ränttätänttäbändi], jne. jne. ennen vanhaan oli paremmin kuin nykyään, vaikka yleensä noi jutut on täyttä potaskaa eli paskaa.
Juuripa näin.Bobakki sanoi:Tämä on ihan eri asia, ilman Kekeä kukaan ei tietäisi, kuka on Mika Häkkinen. Vaan jos pitäisi nimetä formulakuski Suomea edustamaan, niin kyllähän se olisi eittämättä Häkä.
No piru! Ens vuonna mä laitan Mats Sundinin kuvan itsenäisyyspäivän luukun alle, jos ei tämä kelpaa!Olga sanoi:Odotin Häkää ja Suomen lippua. Petyin.
Laita samantien se, missä Räikkönen ja Forsberg juhlistavat tuoreeltaan Ruotsin jääkiekon olympiakultaa viime kisoista.Jacques sanoi:No piru! Ens vuonna mä laitan Mats Sundinin kuvan itsenäisyyspäivän luukun alle, jos ei tämä kelpaa!
Peesaan Moeta.Moe Szyslak sanoi:Ihme purkautuminen pojalta.
Mutta jos ihan faktaa puhutaan, niin ENNEN Kekeä täällä ei juuri formuloita edes näytetty. Tosin sä taisit olla vielä enämpi tississä kiinni tuolloin. Keken mestaruuden myötä alkoi formula-Suomi muuttua aika helvetisti.:ahem:
Ja mä olen sitä mieltä että UUSI Tuntematon on parempi. Ja Roker Moor on se ainoa oikea Bondi.:ahem:
Että täyttä potaskaa eli paskaa oli toi sun kommenttis.:ahem:
Tai tämä:AJ sanoi:Laita samantien se, missä Räikkönen ja Forsberg juhlistavat tuoreeltaan Ruotsin jääkiekon olympiakultaa viime kisoista.
No höh. Eihän kalenterissa ollut mitään vikaa. Minulla vain oli semmoinen oletus, että siellä on Häkä ja Suomen lippu. Sitten petyin, etten arvannut oikein.Jacques sanoi:No piru! Ens vuonna mä laitan Mats Sundinin kuvan itsenäisyyspäivän luukun alle, jos ei tämä kelpaa!
:yuck: :yuck:Jacques sanoi:Tai tämä:
Tarjoon sulle joskus drinksut kun/jos tavataan!:thumbup:Formulanomi sanoi:Peesaan Moeta.
Voe elämän kevät....