F1-Forum joulukalenteri 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä meinasin kanssa vedota siihen, että Moe oli jo kalenterissa. Mutta sitten olisin ollut tavallaan ristiriidassa itseni... eiku tissien kanssa... eiku itseni kanssa... tissien kanssa...

Kuiteski!

Kiitti ihan vitusti!

Hyvää vitun joulua sullekin! :mad:

Ja tattina päälle vielä joku vitun bobakki raiskaa mua tossa kuvassa.

PASKAKALENTERI!

<poistettu> Paskakalenteri, vitun isolla fontilla</poistettu>
Bobakki on sentään ihan <3. Eikös tuo nyt vähän sentään hivele egoasi, kun olet päässyt julkkikseksi voorumin jullikalenteriin. ;)

Bobakki on sentään ihan <3. Eikös tuo nyt vähän sentään hivele egoasi, kun olet päässyt julkkikseksi voorumin jullikalenteriin. ;)

Jos julkkiseksi haluaa ja iltapäivälehtien sivuille, niin ei se vaikeaa ole.:o

Jonkun darwin-jutun vaan vetäsee. Tosin siitä ei pääse enää kuoleena 'nauttiman'.:o

Voihan tuoli olla myös pelkkä tuoli mutta kiinnostavampaa tässä on symboliikka. Olisko Bobakki jyrännyt sut asiapuolella(kin)? Hakkaako evoluution ikivanha yksinkertainen ja tarkoituksen luomus huippuälyn ja viimeisimmän tekniikan niin kiinnostavuudessa kuin muutenkin?

Huomenna ilmestyy lahjapaketti ja ylihuomenna eli aattona paljastuu sisältö, joka on tottakai Toisen Maailman jouluspesiaali. :ahem:

Viimeisessä luukussa Jaqqu polkee munat vaahdossa fillaria räptori perässä.:ahem:

Jotenkin taidan tietää mistä tässä on kyse! :D:D