F1-Forum joulukalenteri 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hieno kalenteri tosiaan ja kiitokset JacQulle ja hyvät joulut hälle ja muille!

Ei kuitenkaan pariakymmentä minuuttia pidemmäksi ajaksi tajua vienyt :idea:. Mää tykkäsin lopusta ja sitä edeltäneistä kuvista myös. :ahem:

Sama. Ainoa joka jäi mietityttämään, on se luonnottomaan asentoon aseteltu mustikkapiirakka siellä pöydällä. Että se on sulanut sinne rasiaansa jo ihan varmasti velliksi. Eikä uudelleen saa käyttöohjeiden mukaan pakastaa. Meni aivan pilalle hyvä piirakka nyt kyllä! :mad_old:

;)

Viimeksi muokattu:
Seuraavassa luukussa omaperäisesti joulupukki.

Osuiko tarpeeks oikeaan? :rolleyes:

Ja miksei minule oo merkitty pistettä murmelitietämyksestä? :confused:

Jacquesille kyllä iso käpälä kalenterin tekemisestä ja varsinkin omaperäisestä toteutuksesta. :alppu: Ensi vuonna sitten Samin avustuksella vielä hianompi.

Täytyypä sanoa, että olipas mielenkiintoinen joulukalenteri kaiken kaikkiaan! :ahem: Kiitoksia Jacquesille vaivannäöstä!

Olkaa hyvä, ja kiitos palautteesta! Täytyy myöntää että olihan tätä myös hauska tehdä, vaikka välillä tulikin epätoivo, kun ei meinannut keksiä kaikkiin luukkuihin sisältöä.

Kalenteri-veikkauskisassa viimehetkillä voittoon nousi Pyrys! Pisteet murmelista ja joulupukista! Onnea! Saat merkitä siguusi "Vuoden 2009 joulukalenteritietäjä"! :ahem:

Mahtava päätös kalenterille! :thumbup: Hyvää joulua myös Felipe-babylle ja angsti-Zemololle! :alppu::tongue:

Kalenteri-veikkauskisassa viimehetkillä voittoon nousi Pyrys! Pisteet murmelista ja joulupukista! Onnea! Saat merkitä siguusi "Vuoden 2009 joulukalenteritietäjä"! :ahem:

Taktiikka toimi ja viimeinkin elämässä on saavutettu jotain tärkeää.

Jaqqulle ehdotus, mitä itse olen käyttänyt Ruupeneissa.

Yritä painaa mieleen joku hauska juttu vuoden varrelta ja vähän 'koristele' ja liiottele sitä 107%:sti sitten kun julkaiset sen.

Mun mielestä oli ihan hauskoja juttuja sulla tossa kalenterissa. Esim. toi kahvakuula, Aino, raptori, Lancia Delta yms.:ahem: