dzeidzei sanoi:Mä haluan ehdottomasti ton videonpätkän!![]()
ja ainakaan tuomaritornista katottuna ei ollut varaslähtö.
dzeidzei sanoi:Mä haluan ehdottomasti ton videonpätkän!![]()
Moe Szyslak sanoi:Oliko noi niitä 120 kuutioisia koneita vai?:doubtful:
Joo, noita on hauska ajella. Ei tule isollekaan miehelle että auto lähtee hitaasta kurvista kuin 'tukutukulampaitaani' nelitahtinen.jaska sanoi:En tiedä, mutta heppoja oli 34, 21 vähemmän kun Micrassa![]()
jaska sanoi:ja ainakaan tuomaritornista katottuna ei ollut varaslähtö.
dzeidzei sanoi:Ei varmasti ollutkaan! Mä vain painoin kaasun pohjaan lähtömerkin jälkeen ja "kymppi" karkasi eturivin poikien välistä viuhahtamalla. Kyllä sillä hetkellä ajattelin, että onpa mulla tykki alla! Sitten vaan varikonporttia edeltävässä tiukassa mutkassa auto kaasua painettaessa pyörähti salamannopeasti ja erän voittomahdollisuudet meni.
jaska sanoi:joo .. tosin tuohon "salamalähtöön" autto kyllä se, että selkeästi kaikki muut nukku startin![]()
jaska sanoi:joo .. tosin tuohon "salamalähtöön" autto kyllä se, että selkeästi kaikki muut nukku startin![]()
vender sanoi:tai sitte vaan noi autot mitkä lähti paikaltaan hyvin, ei kulkenu sit enää yläkierroksilla. ajoin kisan nro 9:llä ja nousin lähdössä 5->3 mut sit se hakkas rajottajaan suorilla
Tosta pari havaintoa - Valden ja Markon (A #8 ja #6) nopeimmat oli kummallakin yksittäiset dipit verrattuna seuraavaksi nopeimpiin kiekkoihin, Wilpurilla (B #8) nopein tuli ekalla nopeella ja sitten hiipu aika reilusti, Mikalla (B #7) hullu neljän kierroksen kasa 7 sadasosan sisään lopussa, ja kun eka kierrosaika on tullu siitä kun startissa ylitettiin viiva ni kisoissa oli 8 (kahdeksan) kierrosta...jaska sanoi:Kisan jokaisen kiekan kierrosajat kaikkien osalta löytyy tästä linkistä!
no olihan tuon videokameran ottamisesta puhetta ennen tapahtumaa täälläkinMF sanoi:Toivottavasti stillejä otettiin riittävästi.
joo, kaikki huitelivat eri paikoissa kun jaska tuohon kyseli väkeä, mutta miniyhteiskuva otettiin sitten jatkoillaDominic sanoi:Se ryhmäkuva ilmeisesti sitten kuitenkin unohtui ottaa? :doubtful:
no me (=osa hyvinkään jälkipeliporukasta) ei jaksettu venailla sitä säätämistä vaan lähdimme syömään aikaisemmin..FO110K sanoi:joo, kaikki huitelivat eri paikoissa kun jaska tuohon kyseli väkeä, mutta miniyhteiskuva otettiin sitten jatkoilla![]()