F1-Forum-lehti

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Onnea vaan menestyneille! Onnenkyyneleet on sitten pirautettu? Ainakin AJaN - niin uskoisin.

VJR! Pahoitteeleeko lööppimestari sitä, että Runar ja Kyllikki eivät eronneet?

abc

DNF
:D
ei vaan sitä, että lehdessä julkaistiin perätön juttu

Mynttinen

Suhteellisen saamaton
Sijainti
Discovery Channel
Mikä mahtava uutispäivä meille onkaan tulossa.. onneksi en ole nukkunut silmäystäkään joten olen ollut ajan hermo(i)lla koko ajan.. Onea voittajille ja parempi zäkä ens kerralla.. kaunein voitti.. ehkä..

:rolleyes:

eli Huomenii nyt kauheasti tässä kyllä!

Örfil

Guest
Voisiko arvoisa raati perustella miksi MINÄ olin viimeinen :confused: ??? ja saako siitä mitään palkintoa ;)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Originally posted by Jussi:
<STRONG>Voisiko arvoisa raati perustella miksi MINÄ olin viimeinen :confused: ??? ja saako siitä mitään palkintoa ;)</STRONG>
Minä voisin olettaa, että se johtuu noista takareisistä, jotka ovat tuoreen kuvan mukaan edelleen voimakkaasti punehtuneet. Syynä on joko liiallinen saunominen tai paahtaminen keinoauringon alla! ;)

Örfil

Guest
Originally posted by PohjanAkka:
<STRONG>Minä voisin olettaa, että se johtuu noista takareisistä, jotka ovat tuoreen kuvan mukaan edelleen voimakkaasti punehtuneet. Syynä on joko liiallinen saunominen tai paahtaminen keinoauringon alla! ;)</STRONG>

Noup, kyseessä ovat ns. motoristin pakarat, jotka ovat syntyneet voimakkaan V2 moottorin aiheuttamasta tärinästä ;)

Örfil

Guest
<STRONG>Jussi! Sinähän olit jaetulla 9. sijalla!</STRONG>

No sitähän minä ihmettelinkin, mutten rehtinä kilpailijana sanonut suoraan !
:rolleyes:

72

Well-known member
Jee, tätä täytyy juhlia!

Toivottavasti saamme voittajan haastattelun jossain vaiheessa!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Kehno homma on vain se, että missivuosi on rankkaa parisuhteelle. Pidä nyt Pirita Mikosta huolta! ;)

72

Well-known member
<STRONG>Kehno homma on vain se, että missivuosi on rankkaa parisuhteelle. Pidä nyt Pirita Mikosta huolta! ;)</STRONG>
Varmasti!

;)

M. A. Maunula

Well-known member
Sijainti
Vittumaisenojan kämppä
Ehei, jätkät, te ette voi tehdä mulle tätä! Pitääks mun nyt lähetellä tekstiviestejä Ilkoille (Kanerva ja Lipsanen), ottaa pari eroa, alkaa laulajaksi, suunnata ulkomaille ja tulla maitojunalla takaisin uskoon.

Ei, eieieieiei, ei tämmöstä.

abc

DNF
Originally posted by AJaN:
<STRONG>Eh, protestoin. Avioliitossa olevat eivät ole missikilpailukelpoisia.</STRONG>
Naurettavaa protestointia. Tässä ote säännöistä

Miss internet (F1-Forum edition) säännöt, luku 4:
6 § (21.4.1912/432) Kukaan älkööt antako huonuva kuvvaa kanssakilipailijasta viiren raipan iskuhun uhalla

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olen niin onnellinen tästä... :rolleyes:

Ilmeisesti kruunu pysyi hyvin "sarvipään" päässä. En ole kateellinen, mutta kuitenkin. :D

Onnea voittajille ja kaikille jotka ovat selvineet ilman traumoja kuviamme katsellessa.

Ihmettelen miksi f1-forum lehti ei tee kunnon lööppejä tästä aiheesta ? Ollaankos me muka joku takasivun juttu ? :D

abc

DNF
Äänestys päättyi, niin myöhään, että päivän lehti oli jo lähtenyt painoon ;)

Ei vaan unohdin tuon kisan päättymisen illalla ja olin jo vääntänyt tän päivän lööpin, ennen ku muistin kisan päättymisen