F1-Forum-lehti

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nyt ahistaaaaaaaaaa... Ahistaa, kun pitää itekseen nauraa, kukaan täällä ei ymmärrä, jos menen tuota kertomaan. :D :D :D

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Originally posted by PohjanAkka:
<STRONG>Nyt ahistaaaaaaaaaa... Ahistaa, kun pitää itekseen nauraa, kukaan täällä ei ymmärrä, jos menen tuota kertomaan. :D :D :D</STRONG>
Naura pois !!!!!!!!!!!
:D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Duunikaveri ihmetteli äsken miksi sermin tältä puolelta kuuluu ihmeellistä hirnumista.
Sanoin nauravani onnesta. :) Ei tainut ymmärtää, että olen uunituore perintöprinsessa.

Huh, huh mikä kuva. :D Ikävä kyllä, tästä aiheesta saadaan vielä monta mehevää lööppiä.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Onnea Formulanomi! Oletko jo päässyt jakamaan jonotusnumeroita? :eek:

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Tarkkailkaapa ympäristöämme!
Jos yllättäviä naurun puuskauksia kuuluu työtovereittenne suunnasta, saattaapi joku "nimetön" kanssaolijamme olla jopa työtoverisi !!! :eek:

Örfil

Guest
Kyllä pistelaskussa nyt kytee jo skandaali. Jaettuja sijoja ei nimittäin ollut :mad: ;)

-keles, vikaks jäin eli älä jones kohtaloasi valittele :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Originally posted by sasa:
<STRONG>Tarkkailkaapa ympäristöämme!
Jos yllättäviä naurun puuskauksia kuuluu työtovereittenne suunnasta, saattaapi joku "nimetön" kanssaolijamme olla jopa työtoverisi !!! :eek:</STRONG>
Jos joku duunikaveri surffailisi täällä forumissa, se olisi jo varmaan kuvasta tunnistanut. Tai sitten ei. :eek:

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Originally posted by Formulanomi:
<STRONG>
Jos joku duunikaveri surffailisi täällä forumissa, se olisi jo varmaan kuvasta tunnistanut. Tai sitten ei. :eek:</STRONG>
...ei vaan viitsi tunnustaa....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
<STRONG>

No mikähän sellanen äänestys oliskaan?</STRONG>
Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksi :(

sasa1

Well-known member
Sijainti
Finland
Originally posted by jones:
<STRONG> Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksi :(</STRONG>

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
<STRONG>

No mikähän sellanen äänestys oliskaan?</STRONG>
Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksi :(

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Originally posted by jones:
<STRONG> Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksi :(</STRONG>
Luulitko, että kunnallisvaaleissa valitaan vuoden forumilaista?

abc

DNF
Kiitokset lehden sähkökirjeenvaihtajalle Jussille Vihti-uutisesta