abc
DNF
Naura pois !!!!!!!!!!!Originally posted by PohjanAkka:
<STRONG>Nyt ahistaaaaaaaaaa... Ahistaa, kun pitää itekseen nauraa, kukaan täällä ei ymmärrä, jos menen tuota kertomaan. </STRONG>
No mikähän sellanen äänestys oliskaan?Originally posted by jones:
<STRONG>Voi vihtu sentään, enkö mä pärjää missään äänestyksessä </STRONG>
Jos joku duunikaveri surffailisi täällä forumissa, se olisi jo varmaan kuvasta tunnistanut. Tai sitten ei.Originally posted by sasa:
<STRONG>Tarkkailkaapa ympäristöämme!
Jos yllättäviä naurun puuskauksia kuuluu työtovereittenne suunnasta, saattaapi joku "nimetön" kanssaolijamme olla jopa työtoverisi !!! </STRONG>
...ei vaan viitsi tunnustaa....Originally posted by Formulanomi:
<STRONG>
Jos joku duunikaveri surffailisi täällä forumissa, se olisi jo varmaan kuvasta tunnistanut. Tai sitten ei. </STRONG>
Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksiOriginally posted by sasa:
<STRONG>
No mikähän sellanen äänestys oliskaan?</STRONG>
Originally posted by jones:
<STRONG> Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksi </STRONG>
Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksiOriginally posted by sasa:
<STRONG>
No mikähän sellanen äänestys oliskaan?</STRONG>
Luulitko, että kunnallisvaaleissa valitaan vuoden forumilaista?Originally posted by jones:
<STRONG> Kunnallisvaaleissa sentään olen pärjännyt ihan kahdestikkin hyvin. Ainoa huono puoli että tulin valituksi kaupunginvaltuutetuksi enkä vuoden forumilaiseksi </STRONG>
Miks sä sitten luulet mun olleen ehdokkaana?Originally posted by v10:
<STRONG>
Luulitko, että kunnallisvaaleissa valitaan vuoden forumilaista?</STRONG>