F1-Forum-lehti

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
...ohjelman jälkeen se toteutettiin, elikä Jonas ja minä työnnettiin Lenni-Kallen pää WC-pönttöön ja kehoitettiin hörppäämään. :eek:

abc

DNF
Hörppäskö se? Hittolainen missasin sen jakson. Oliko se sama lähetys, missä Irina Björklund esiintyi kohtuullisen paljastavassa asussa?

abc

DNF
Ei kai AJ:lla ollut mitään tekemistä Irinan puvun paljastavuuden kanssa?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Rehellisesti kertoen, olen vaihtanut miestä satoja kertoja!!! :eek:

Katsos, lentiksessä saa tehdä 6 vaihtoa erässä ja monasti nuo 6 mahdollisuutta tulee käytettyäkin. Ja jos matsi on 5 eräinen niin...helvata MÄ OLEN VAIHTANUT MIESTÄ JOPA 30 KERTAA PARIN TUNNIN SISÄLLÄ :eek:

abc

DNF
Originally posted by jones:
<STRONG>Rehellisesti kertoen, olen vaihtanut miestä satoja kertoja!!! :eek:</STRONG>
Tuon lehden ilmestyessä vuonna 2007 se on siis jo vanha uutinen

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Originally posted by VJR:
<STRONG>Hörppäskö se? Hittolainen missasin sen jakson. Oliko se sama lähetys, missä Irina Björklund esiintyi kohtuullisen paljastavassa asussa?</STRONG>
Päinvastoin kuin jotkut huhut väittävät, kyseessä oli se jakso, jossa Lenni-Kalle esiintyi kohtuullisen paljastavassa asussa. Miksi luulit, että tungimme hänen päänsä WC-pönttöön? Ja vastaus kysymykseesi, hetken emmittyään hörppäsi ja saimme repiä tosissamme, että saimme jätkän pois sieltä WC-pöntöstä, niin pahasti pisti vastaan.

Örfil

Guest
Jounesin sigu vaatii kohta tekijänoikeuspalkkion maksamista ;) ;) ;)

Ps. MÄ EN OLE niitä vaihtomiehiä :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Originally posted by Jussi:
<STRONG>Ps. MÄ EN OLE niitä vaihtomiehiä :D</STRONG>
Ei, et ole. Sä olet niitä sarjajyriä joita ei vaihtoon pistetä ;) Aloituskokoonpanon miehiä :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Originally posted by jones:
<STRONG> Kaappihomo, pulurunkkari, hunsvotti, jalkarätti, kapiainen, poliisi, liikennepalvelumies, insinööri, juristi :mad:</STRONG>
Hei Jude, aikas terävästi lohkastu, vai mitä?
:p