AJ
Well-known member
...ohjelman jälkeen se toteutettiin, elikä Jonas ja minä työnnettiin Lenni-Kallen pää WC-pönttöön ja kehoitettiin hörppäämään.
HOMO!Originally posted by jones:
<STRONG>Rehellisesti kertoen, olen vaihtanut miestä satoja kertoja!!!
</STRONG>
Tuon lehden ilmestyessä vuonna 2007 se on siis jo vanha uutinenOriginally posted by jones:
<STRONG>Rehellisesti kertoen, olen vaihtanut miestä satoja kertoja!!! </STRONG>
Päinvastoin kuin jotkut huhut väittävät, kyseessä oli se jakso, jossa Lenni-Kalle esiintyi kohtuullisen paljastavassa asussa. Miksi luulit, että tungimme hänen päänsä WC-pönttöön? Ja vastaus kysymykseesi, hetken emmittyään hörppäsi ja saimme repiä tosissamme, että saimme jätkän pois sieltä WC-pöntöstä, niin pahasti pisti vastaan.Originally posted by VJR:
<STRONG>Hörppäskö se? Hittolainen missasin sen jakson. Oliko se sama lähetys, missä Irina Björklund esiintyi kohtuullisen paljastavassa asussa?</STRONG>
Kaappihomo, pulurunkkari, hunsvotti, jalkarätti, kapiainen, poliisi, liikennepalvelumies, insinööri, juristiOriginally posted by AJaN:
<STRONG>
HOMO!</STRONG>
Ei, et ole. Sä olet niitä sarjajyriä joita ei vaihtoon pistetä Aloituskokoonpanon miehiäOriginally posted by Jussi:
<STRONG>Ps. MÄ EN OLE niitä vaihtomiehiä </STRONG>
Hei Jude, aikas terävästi lohkastu, vai mitä?Originally posted by jones:
<STRONG> Kaappihomo, pulurunkkari, hunsvotti, jalkarätti, kapiainen, poliisi, liikennepalvelumies, insinööri, juristi </STRONG>