Ei tietenkäänOriginally posted by PohjanAkka:
<STRONG>Ei kai sentään Miss Universumia?</STRONG>
Nimenomaan kävin erikseen tarkistamassa sarjan nimen täältäOriginally posted by RK-62:
<STRONG>[pilkunviilausta]Harmittava virhe tuossa lööpissä. Kyseessähän lienee Premier1-sarja, eikä Premier f1 -sarja. Vai onko Frank perustamassa myös oman sarjan. [/pilkunviilausta]</STRONG>
Jo aamulla 10:17 taas se oli jo tossa kunnossa, että.Originally posted by Timoteus:
<STRONG>Hei! Mä teen proteesin ja kiitän kaikki säädökset! En varmasti ollut himalajalla love-chatissa! Tää on vain jotain kateellisten paneskelua, jolla yritetään mustimeilata mun mainetta!</STRONG>
Yritätkö väittää, että F1-Forum-lehden uutisointi olisi virheellinen? Kyllähän Bernie joutuu taipumaan sen mukaan, mitä lehti uutisoiOriginally posted by RK-62:
<STRONG>ja minä täältä
Lienee Berniekin jo sanonut että sitä F1 nimeä ei käytä kuin yksi sarja.</STRONG>
No voi hitsin hitsi. Aiempi selitys ei siis mennyt läpi! Ei olis kantsinut mennä siihen Jonas Hyötösen ohjelmaan.Originally posted by PohjanAkka:
<STRONG>Onko Forumin AJ (=Anneli Jäätteenmäki) odottavalla kannalla? Laskettu päivä on hyvin laskettu - se on Viattomien lasten päivä! </STRONG>
Keskustelitteko te 10000. viestistäsi siinä ohjelmassa?Originally posted by AJ:
<STRONG>
No voi hitsin hitsi. Aiempi selitys ei siis mennyt läpi! Ei olis kantsinut mennä siihen Jonas Hyötösen ohjelmaan. </STRONG>