F1-Forum-lehti

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
vasemmalta lukien
ylärivi:Jusban, K.Yrjölä, Jones
keskirivi:jmt, Formulanomi, Tose, Arnold
alarivi:Frank, tania, PP72, M.A.Maunula

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
No minun mukanaolo missä tahansa tapahtumassa on mielenkiintoinen ilmiö. Oli se tapahtuma milloin tahansa - vaikkapa miljoona vuotta ennen syntymääni, jolloin pohjolan tuntureita hallitsi Albin Pargas- niminen noita, joka tunnettiin siitä, että liikaa karhuja metsästäneet ihmisalkiot hän tuhosi sontimalla heidän päälleen!

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Originally posted by Albert Oil:
<STRONG>Luuletkos vaan pääseväsi passintarkastuksen tarkan seulan läpi noine juttuinesi & habituksinesi?</STRONG>
Luuletkos että sinulle edes annettaisi passia? Yleensä mielikuvitushahmoille ei anneta kuin lähtöpassit!

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oma laitani ei suinkaan ole niin synkkä kuin sen taas syöpyneessä mielessäsi ajattelit. Sen sijaan sinuna katselisin Helsinkiä hyvinkin tarkasti ja ns. sillä silmällä, koska Räävelin satamassa saattaa hyvinkin olla "yllätys" edessä. Mikä tietysti kaikille täällä kirjoittelijoille on suuri helpotus.

Tblair2

Active member
Nyt looppi. Miksi minun otsikko sensuroitiin????? On taalla ennenkin saanut kiroilla. Vai onko moderaattori Helminen/Peltonen-fani? :eek: :eek: :confused: :confused: :confused:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Missä ton merkkisiä tuulettimia myydään ja miten semmoinen osais kirjoittaa, saati laatia lööppejä?

Tblair2

Active member
Originally posted by AJ:
<STRONG>Missä ton merkkisiä tuulettimia myydään ja miten semmoinen osais kirjoittaa, saati laatia lööppejä?</STRONG>
Mitamita???????

:confused: :confused: :confused: :confused:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
No ehkä susta katsoen, mutta itse hain sen omasta päästäni ja ihan vapaaehtoisesti.