kouvotsvoni
Banjottu
Noseburb sanoi:Mä luulen että helpointa olisi kartoittaa ensin vain kiinnostuneiden määrä ja miettiä tekstit ja kuosit myöhemmin, vaikka sitten kiinnostuneiden kesken.
Noseburb sanoi:Mä luulen että helpointa olisi kartoittaa ensin vain kiinnostuneiden määrä ja miettiä tekstit ja kuosit myöhemmin, vaikka sitten kiinnostuneiden kesken.
Niin juuri.burb sanoi:Mä luulen että helpointa olisi kartoittaa ensin vain kiinnostuneiden määrä ja miettiä tekstit ja kuosit myöhemmin, vaikka sitten kiinnostuneiden kesken.
Minulla on kaksi paitaa ilman tuota tekstiä :thumbup:Formulanomi sanoi:Vaikea toi tekstin valinta kuitenkin on...kts. esim. Samin vastaus. Yhtälailla muistaakseni silloin viimeksi vastustettiin Näyttää hitaalta tekstiä. En muista/tiedä ostiko nämä vastustajat lopulta paitaa olleskaan.
Jep. Sama vaihtoehto pitää olla myös nyt. Eli saa ilman tekstiäkin. Niissä tosin tais olla sitten se ongelma, ettei meinanut mennä kaupaksi.Sam sanoi:Minulla on kaksi paitaa ilman tuota tekstiä :thumbup:
Siin lukee "heh, MASSA!"burb sanoi:Et viittis Howdy laittaa liitteenä tuota kuvaa kun tää työpaikan panomuuli blokkaa tuon irstaan asioita.net -sivuston...
Tai jos se kuva on vaan jotain huumor'kukkaa niin ei sitten, kerkiän kyllä katsomaan kotoota käsin.
:thumbup:Vellu sanoi:Siin lukee "heh, MASSA!"
Jos tuon saa turkoosina, niin hieno juttu!
Tämä ja taakse "Ett silleen!!!!!!!1"Captain Howdy sanoi:
Kyllä se onnistuu, jos sen kuvan rasteroi. Asiassa pitää konsultoida sen paitafirman kanssa.Antti sanoi:1-väripainatukseen on vaikea tehdä kuvaa. Siksi tuo puhekupla toimisi hyvin ja antaisi ilmettä enemmän kuin pelkkä teksti.
:ahem:Captain Howdy sanoi:Ylipäätään ton paidan pitäis olla simppeli. Eli korkeintaan yksi tai kaksi forumin sisäpiirivitsiä. Muuten siitä tulee sellanen joulukuusi, etten päälleni pistä. Yksinkertanen on kaunista.
Vellu sanoi:Siin lukee "heh, MASSA!"
Jos tuon saa turkoosina, niin hieno juttu!
jupla sanoi:Ymmärsinkö oikein, että Kaktuksen kuva ja teksti "Näyttää hyvältä"?![]()
No, ainakin tuo turkoosi menisi kyllä naisille mutta miehille se alkaa näyttämään ihan nykyaikaiselta lappulasselta tai... Semmoiselta, jonka alakerralla käy paljon nuohoojia.Captain Howdy sanoi:![]()
Melkoinen 'Helsinki City Boy'-paita tuo turkoosi...![]()
![]()
![]()
![]()