Sam
Muumipappa
Eikös kurski jo ilmaissut halukkuutensa moiseen aiemmin? Vai olikohan kyse hirvenä olemisesta?Samoiten mun ja Kouvon lusikkahaarukkaan kaipailtaisiin haarukkaa.
Eikös kurski jo ilmaissut halukkuutensa moiseen aiemmin? Vai olikohan kyse hirvenä olemisesta?Samoiten mun ja Kouvon lusikkahaarukkaan kaipailtaisiin haarukkaa.
Koita nyt kerrankin hoitaa homma ilman tutoria!Mie tuun siihen kolmanneksi pyöräksi ja sanon otetaanko kahden vaiko kolmen sormen haaste...
Eikö saa vielä stikkykstmoi julkaisee vaan:frank:
Ollaanko siinä hyasintti perseessä kuin D Lindholm aikanaan?tmoi julkaisee vaan:frank:
Sama äijähän seisos mun kengillä joskus vuonna 90 DBTL örinöissä... kello 17 aikaa.. pankkiautomaatti jonossa... ja kyseli että missä täällä on menoa... sanoin että mene Marinaan, siellä ne vie sua.....oi kiitti tänks.. sanoi D ja nousi pois mun kenkien päältä... Sillä oli varmaan elämänsä ilta....Ollaanko siinä hyasintti perseessä kuin D Lindholm aikanaan?
Reissuhan voidaan taas ajoitta niin, että olet.Tuun mukaan, jos oon Suomessa.
Ei ollu. Davel oli hattu, mitä Ressun pehkoon ei olis edes mahtunu siihe aikaaaVähä epäile et 21 vuade jälkke voi kukka noi tarkka muistta et kuka seisos sun kengil tasa kello 17 :nope: Se saatto olla Retfordin Ressuki!
Vapaaehtoisia matkanjärjestäjiä etsitään. Vaatimuksina matkanjärjestejälle on:En voikaan ajatella järjestäväni.
Veikkaan, että Ahvenanmerelle, varsinaisen Itämeren ja Raumanmeren välissä olevalle saaristoiselle merialueelle. Toki voin olla veikkauksineni väärässäkin?Onko jo päätetty mille maailman meristä risteily tällä kertaa suuntautuu?