Mun mielstä toi on perseestä. Mentäis nyt välillä jonnekin muualle. Esimerkiksi Costa Crociere tarjoaa loistavia paketteja :thumbup:Veikkaan, että Ahvenanmerelle, varsinaisen Itämeren ja Raumanmeren välissä olevalle saaristoiselle merialueelle. Toki voin olla veikkauksineni väärässäkin?
Mää en osaa ottaa kantaa siihen, että mikä risteily on perseestä ja mikä ei. Yhtenä syynä kantaaottamattomuuteeni voinen mainita, etten kuulu F1-forumin risteilyjä järjestävään jaokseen.Mun mielstä toi on perseestä. Mentäis nyt välillä jonnekin muualle. Esimerkiksi Costa Crociere tarjoaa loistavia paketteja :thumbup:
Toi keskimmäinen kriteeri karsii melko suuren osan mahdollisista järjestäjäehdokkaista.Vapaaehtoisia matkanjärjestäjiä etsitään. Vaatimuksina matkanjärjestejälle on:
-Järjestää matkan
-On ihq
-Muoviämpäristä ja räpylöistä plussaa
Nimimerkki: Tositarkoituksella.
Näillä kriteereillä Pyry lienee ainoa sopiva ehdokas.Vapaaehtoisia matkanjärjestäjiä etsitään. Vaatimuksina matkanjärjestejälle on:
-Järjestää matkan
-On ihq
-Muoviämpäristä ja räpylöistä plussaa
Nimimerkki: Tositarkoituksella.
Tänks. Tiesin, että olen ainoa mutta nyt ei kerkiä.......Toi keskimmäinen kriteeri karsii melko suuren osan mahdollisista järjestäjäehdokkaista.
Luonnollisesti. Appiukolta tosin uupuu vene. Ja muistaakseni nuo risteilyt tehdään Helsingistä, että saadaan risteilyfiilis, eli pitkä ilta ja aamulla herästys vasta joskus kymmenen aikaan, tai jälkeen, niin on mukavempi toipua. Eikös niin, lfb ja kouvo :alppu:Tmoi kuulemma järjestää risteilyn Turun saaristossa. Hinaa roskalavaa appiukkonsa veneellä pitkin karikkoja.
Pikkuvikoja.Luonnollisesti. Appiukolta tosin uupuu vene. Ja muistaakseni nuo risteilyt tehdään Helsingistä, että saadaan risteilyfiilis, eli pitkä ilta ja aamulla herästys vasta joskus kymmenen aikaan, tai jälkeen, niin on mukavempi toipua.
Minä epäilen, että se ensimmäinenkin kriteeri karsii mellkosen suuren osan.Toi keskimmäinen kriteeri karsii melko suuren osan mahdollisista järjestäjäehdokkaista.
Joo, ainoastaan viimeinen taitaa täyttyä kaikilla.Minä epäilen, että se ensimmäinenkin kriteeri karsii mellkosen suuren osan.
Tuolloin on kkwcs-kisa...Pitkällisten saunomista ja alkoholia vaativien neuvottelujen jälkeen olisi tarjota tällainen ehdotus:
Voin järjestää risteilyä jollekin elokuun viikonlopulle (perjantai-iltana lähtö, sunnuntaina paluu). Alustavasti esim. pe 17. - 19.8. (tämän ajan Viking Club -hinnoista alla esimerkki). Yksi lisähenkilö puoleltani tulisi mukaan. Vastaa toki omista kuluistaan. Hän saa sitten luvan liittyä Viking Clubiin, niin saadaan 4 hyttiäkin varattua ilman mitään kikkailua (vrt. viime vuosi).
Seuraavakin viikonloppu esim. onnistuu. Näyttäisi kokonaisuudessaan (=enemmän hyttiluokkia loppu) olevan Viikkarilla suositumpi, mutta B4-hyttejä on ainakin vielä samaan 162 e hintaan tarjolla.Tuolloin on kkwcs-kisa...
Oisin luullut Jonin postaukseksi ellen osaisi lukea.JAAAaaaaa
Estatelle alkoi kuitenkin toi järjestäminen juttu pelittää.
Koska muuten... kaikki masentuneena... rannalla.... halpaa Karjala kaljaa...
No eihän siitä mitääm tule.
Toi jutun fokus hävis jossain vaiheessa, kun yritin pimeässä kirjoittaa..
Onneks Tusari tuli just postiluukusta, joten nyt voi eelsbyyyyyyyyy
Onneksi se on vielä silloin koulussa opetettu, toisin kuin Jonin aikana.Oisin luullut Jonin postaukseksi ellen osaisi lukea.