Millä?:doubtful:Ei siellä sitten mun kaltaista pöllöä tarvita. Päädyn sittenkin grid girliksi kun en muuta osaa. Voinkohan pyyhkiä visiirin..
Millä?:doubtful:Ei siellä sitten mun kaltaista pöllöä tarvita. Päädyn sittenkin grid girliksi kun en muuta osaa. Voinkohan pyyhkiä visiirin..
Minihameen kulmaan. Tai topin etumukseen. Ilman käsiä.Millä?:doubtful:
Sitähän mä just aattelin.Minihameen kulmaan. Tai topin etumukseen. Ilman käsiä.
Jätkä koittaa korostaa heterouttaan.Sitähän mä just aattelin.![]()
Ei tarttee, koska sun mielestä mä olen vittumainen, ja vittumainen mies on aina hetero.Jätkä koittaa korostaa heterouttaan.
Vittumainen mies on hermafrodiitti.Ei tarttee, koska sun mielestä mä olen vittumainen, ja vittumainen mies on aina hetero.
Ei tainnut nyt ihan oikeinkirjoitus osua kohdalleenVittumainen mies on hemafrodiitti.
Ei tainnut nyt ihan oikeinkirjoitus osua kohdalleenHyvä yritys sinänsä :ahem:
Mies hemailee :ahem:
Hermailee.Mies hemailee :ahem:
Tose ei tarvitse enää rekkakuskia. Valitettavasti.Voisit olla sen tosen rekan kuljettaja, kun minä olen toisen ja mie hoitelesin varikonpuolella kisaviikonloppuisin tikkarimiehen hommia.
Ria haluaa Schumiksi.Minä haluan olla se tyyppi joka varmistaa, että taktiikka on aina väärä. Tai ehkä se on liian vaativa tehtävä, siinä tapauksessa voisin olla säätyyppi, joka kattelee sadetutkia ja tulkitsee ne väärin.
Rian toinen nimi on Rehtori.Ria haluaa Schumiksi.
Tästä voisi lohkaista jotain, muttei kehtaa :thumbup:![]()
Tässä tallissa taitaa muuten tällä hetkellä olla kaksi tikkarimiestä
Eiköhän me oteta lyhyesti ja ytimekkäästi vain F1 Racing Team. Tai pelkkä F1.Onko tallilla jo nimi? täs pari ehdotusta: "Team F1-Forum Racing F1 Team" tai "Team Formula Forum F1 Racing Engineering" tai vaikka lyhenne "FF"