F1-forumilaisten F1-talli

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

Sue_me

Well-known member
Jotenkin tuo tuulilukema ei kuulosta kovin uskottavalta. :rolleyes:

*EDIT. Jaa, näyttää olevan laskurit nollilla muutenkin..

Örfil

Guest
Jotenkin tuo tuulilukema ei kuulosta kovin uskottavalta. :rolleyes:

*EDIT. Jaa, näyttää olevan laskurit nollilla muutenkin..
En nyt sanois noin: eihän siellä mikään laske kun ei mikään nousekaan. Impotentteja koko porukka siellä saarella :nope: Eli sinänsä ihan oikeaa näyttää mittarit. :thumbup: Siis siellähän asuu kaikki eläkkeelle vetäytyneet Forum -hahmot. Runskihan aikanaan myi sieltä liki 55 kämppää. Tietääkseni kahta lukuunottamatta kaikissa asutaan.

Kaktus

Well-known member
No minä haluan ehdottomasti aerodynamiikkapuolelle. Siksi aikoinaan otin lukiossa pitkän fysiikan ja matikan, että joskus pääsisin seuraamaan Neweyn jalanjälkiä. Kyllä se fysiikka meni ihan ok, mutta pitkän matikan seitsemättä kurssia en enää päässyt läpi, piti rakentaa urasuunnitelmat uudelleen. :( Mutta eikös se fysiikka ja perusymmärrys aerodynamiikasta riittäisi tässä tallissa..

Tpo-1

Shireh
Mutta eikös se fysiikka ja perusymmärrys aerodynamiikasta riittäisi tässä tallissa..
"Näyttää hitaalta"-analyysi riittäis varmaan tässä tallissa. Eli jos ajokki näyttää nopealta niin se on parsa. Ei tarvitse tuhlata aikaa monimutkaisiin kaavoihin :ahem:

Lunssila

Well-known member
Eikös se Räikkönen pyydä 10 miljoonaa Williamsilta ajamisesta? Ens viikolla on lotossa kyseinen summa. Jos joku forumisti voittaa, niin siitähän me saadaan rattimies kuskiksi. Tai vaihtoehtoiseksi Jonille avustajaksi.

Örfil

Guest
No minä haluan ehdottomasti aerodynamiikkapuolelle. Siksi aikoinaan otin lukiossa pitkän fysiikan ja matikan, että joskus pääsisin seuraamaan Neweyn jalanjälkiä. Kyllä se fysiikka meni ihan ok, mutta pitkän matikan seitsemättä kurssia en enää päässyt läpi, piti rakentaa urasuunnitelmat uudelleen. :( Mutta eikös se fysiikka ja perusymmärrys aerodynamiikasta riittäisi tässä tallissa..
Sulla toi aerodynamiikka on kohdillaan ihan ilman lukion kurssejakin. :thumbup:

oldez

Well-known member
Mä voisin kans olla aerodynamiikkapuolella hommissa. Mulle on tullut VM ja siinä oli Giorgio Piolan piirroksia eli olen siis lähes Newey. Olen muutenkin viittä vailla DI TKK:n aerodynamiikkapuolelta.

Kaktus

Well-known member
Mä voisin kans olla aerodynamiikkapuolella hommissa. Mulle on tullut VM ja siinä oli Giorgio Piolan piirroksia eli olen siis lähes Newey. Olen muutenkin viittä vailla DI TKK:n aerodynamiikkapuolelta.
Ei siellä sitten mun kaltaista pöllöä tarvita. Päädyn sittenkin grid girliksi kun en muuta osaa. Voinkohan pyyhkiä visiirin..