F1-Forumilla F1-Talli!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
v10:
jaska:
Kaktus:
Mä tyydyn sitte vaikkas testikuskin paikkaan OK..
Kyllähän tuokin kävisi, mutta kun sinulle on jo varattu jo paikka tallin graaffisesta ilmeestä vastaavana.....
Ett silleen!!!!!!!1
Tai pr-emäntä.
No jopas! Kaktuksella on puuhaa enemmän kuin laki sallii,
-PR-Emäntä,
-Graaffisesta ilmeestä vastaaminen
-Testikuski........
Ett silleen!!!!!!!1

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
jones:
Formulanomi:
Mikäs mä voisin olla ? Kaikki hyvät paikat on jo täytetty. Voin tietysti olla varamies - siis ihan mihin paikkaan vaan.
Mä olen Nomi aatellut että sä hoitaisit vapaan toimittajan tehtäviä ja valitsisit "RUUPENIT" sillä aikaa kun mä olen lomalla. Pesti loppuisi 12.8.

Sopiiko?

Ps. mä kyllä valvon että sä pilkkaat niitä tuheroita kunnolla.
Ai samperi, minullakin alkaa perjantaina kuukauden loma (duunit alkaa myös 12.8). En ole varma kuinka paljon ehdin olla netin ääressä... :(

Tämä olisi kyllä tuhannen taalan paikka eli "työtarjouksesi" olisi tosi houkutteleva/imarteleva.

Ihan siis oikeasti. :D

ps. Vinkki: Laita erillinen hakutopicci ruubenit lomittajalle....(Kesämies vois olla muuten hyvä...)

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Miten ykkös kuskin sopimus eroaa kakkoskuskin sopimuksesta? Joudunko nöyrtymään jo ennen kisaa vai vasta kisassa?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Frank:
Miten ykkös kuskin sopimus eroaa kakkoskuskin sopimuksesta? Joudunko nöyrtymään jo ennen kisaa vai vasta kisassa?
Muuten saat ajaa aivan vapaasti, mutta aina kun ykköskuskille tulee jano on sinun kipaistava varikolla ja vietävä täydennys hänelle radalle!
Ett silleen!!!!!!!1

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
jaska:
Frank:
Muuten saat ajaa aivan vapaasti, mutta aina kun ykköskuskille tulee jano on sinun kipaistava varikolla ja vietävä täydennys hänelle radalle!
Ett silleen!!!!!!!1
Saat kuule ite kipasta..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Frank:
jaska:
Frank:
Ett silleen!!!!!!!1
Saat kuule ite kipasta..
No no, ei ny ruveta uhittelemaan, muuten Kaktus nousee sun tilalle kuskiksi...!
Ett silleen!!!!!1

Kaktus

Well-known member
jaska:
Frank:
jaska:
Frank:
Ett silleen!!!!!!!1
Saat kuule ite kipasta..
No no, ei ny ruveta uhittelemaan, muuten Kaktus nousee sun tilalle kuskiksi...!
Ett silleen!!!!!1
muahaha :D

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
S.A:
Huolitaanko mut varikkopimuksi?
Hakemus & valokuvat osoitteeseen polykeuhko@yahoo.com, niin hyväksyntä tai mahdollinen, joskin erittäin epätodennäköinen, hylkäys vahvistetaan viikon sisällä.

Olet kuitenkin erittäin vahvoilla, sillä muita päteviä (ainakin sp-osoitteen perusteella täytät kriteerit) hakijoita ei ole vielä ilmaantunut.

<small>[ 11-07-2002, 15:45: Message edited by: Keuhko ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Todellakin Pöhkö on tallimääräysvastaava, mutta jos tallin etu sitä vaatii niin pöhkö voidaan määrätä metsään, kuten nyt lienee käynyt...!
Ett silleen!!!!!!1

Targa

Well-known member
Sijainti
Espoo
Meikäläisestä kuvaajan assistentti!

Pätevyyden/pätemättömyyden osoitan heti skannerin hommattuani. :)

<small>[ 11-07-2002, 20:26: Message edited by: Targa ]</small>