F1-Forumilla F1-Talli!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
v10:
Kaktus:
v10:
Kaktus:
kuulostaa hyvältä :D
No tota, minkäs noista vakansseista ottaisit?
kaikki käy kato :cool:
Tää on nyt tuttu juttu-show, vain yhden saa valita. Muuten hyvä tietää...
Jos V10 ei HETI vanno käsi FIA:n sääntöjen päällä, että hän ei katso tai ole koskaan katsonut TUttuJuttua, niin hänestä tulee tallin historian ensimmäinen erotettu työläinen!
Ett silleen!!!!!!!1

Kaktus

Well-known member
Mah.. ettekö usko että kykenen hoitaman kaikki nuo hommat tuosta vaan samanaikaisesti..

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Kaktus:
Mah.. ettekö usko että kykenen hoitaman kaikki nuo hommat tuosta vaan samanaikaisesti..
Hoida vaan vaikka kaikki hommat, mutta mikä noista titteleistä olisi mieluisin? Tittelihän pitää olla, jo verattajankin takia, vai olisiko se sekatyöläinen?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
V10 on erotettu, taisit olla moottori! Kaktus kyllä minä olen sinun kykyihin luottanut, siksi sinulla onkin noin monta paikkaa - sulle tulee vaan kiire, kun joka päivä oot 8h duunissa työtä kohden, ni sulle ei jää sit aikaa muullle!!!!!
Ett silleen!!!!!!1

Kaktus

Well-known member
v10:
Kaktus:
Hoida vaan vaikka kaikki hommat, mutta mikä noista titteleistä olisi mieluisin? Tittelihän pitää olla, jo verattajankin takia, vai olisiko se sekatyöläinen?
Mä haluan olla itse pääaerodynaamikko sitten..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Kaktus:
v10:
Kaktus:
Mä haluan olla itse pääaerodynaamikko sitten..
No kyllä tuon tittelin saat, mutta mielenkiintosen tittelin otit, kun ei sullla kuitenkaan aerodynamiikan kanssa mitään tekemistä ole....
Ett silleen!!!!!!1

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
jaska sä oot mulkku todellisia kansan kunnioittamia arvoja kaihtava tekno-masturbaattori. Koivusalon Timppa (196cm) kusee poikki koko ukokkeen ja paskantaa molemmien pätkien päälle. Ja kun nähdään saat dunkkuun ja ankarasti, jos olet vielä hengissä. Loppu!

Pohko

Well-known member
Sijainti
Metsä
Tuota, nyt näyttää todella heikolta! Ei kai tää talli oo kuolemassa?

Sijainti
?
Varikolla liikkuu sitkeä huhu jonka mukaan f1-forumin tiimi ei osallistuisi magny coursille maksamattomien bensalaskujen takia!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Björk Von Leifhofen:
Varikolla liikkuu sitkeä huhu jonka mukaan f1-forumin tiimi ei osallistuisi magny coursille maksamattomien bensalaskujen takia!
Tuo on puhdasta panes...panettelua, emme osallistu, koska emme löydä paikalle!
Ett silleen!!!!!!!

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Joo-o, mä voin olla sitten vaikka se tyyppi, joka unohtaa tuoda renkaat ulos varikolle, kun kuskit tulevat sisään. Ja sitten pyörittelen käsiäni tyhmän näköisenä. :rolleyes: