F1-Forumilla F1-Talli!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Ette sais yhtään isompia kuvia?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Talli harjoitteli tankkauslaitteiston käyttöä tallipäällikön kodin takapihalla.


Harjoitus tekee silti mestarin! :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tekniikanmiehet yrittää päivittää autoon uutta "luistonesto"-softaa...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tallin oston jälkeen ensimmäinen itse tehty kori on valmistunut, tallipäälikön puhe työntekijöille sen jälkeen: "Hyvä yritys pojat, ehkä ensikerralla ette hajota autoa ennen kuskeja!"

Ett silleen!!!!!!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tais olla jotain sadekelin testejä, mut eksyttiin väärälle mantereelle... :)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kalliilla ostettuja "osia" uuden auton rakennusta varten.


EDIT, auto ei ole meidän! :D

<small>[ 23-07-2002, 17:09: Message edited by: Dominic ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Nyt jäädään tänne, eikös täällä ole joku kisa ens kaudella päästään edes yhteen kisaan mukaan

Ett silleen!!!!!!!
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
Oli kyllä pitkä matka, mutta jo viimeistään luulisi meidän olevan turvallisesti Saksassa. Hmm. olisikohan paikkana Etelä-Saksan Alpit, tuosta lumesta päätellen doubtful

 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
mclaren77:
Tallipäällikön edustus hmm... kulkuneuvo.

Tässä olisi vielä tallipäällikölle neuvoja Ladaan liittyen.

Ladan huolto-ohje omistajan käsikirjan mukaan:

Viikottain:

Tarkasta kori silmämääräisesti. Tarkkaile öljylammikkoja auton alla. Niitä pitäisi löytyä kuusi kappaletta. Kolme moottorin alta,kaksi vaihdelaatikon alta ja yksi perän alta. Mikäli niitä löytyy vähemmän kuin kuusi on öljy silloin päässyt vähäksi, joten lisää öljyä. Useammasta lammikosta ei tarvitse huolestua. Tosin silloin on syytä tihentää huoltovälejä. Tämän jälkeen käynnistä moottori. Veivi löytyy pelkääjän penkin alta. Kuuntele moottorista lähteviä sivuääniä. Niitä piisaa. Ns. normaaleihin ääniin voidaan lukea kaikenlaiset naputukset ja kolinat. Kalkatukset ja rohinat voidaan myös lähes poikkeuksetta lukea näihin. Tämän jälkeen ryntäytä konetta hieman paikallaan. Muista käyttää kuulosuojaimia. Katso takaikkunasta näkyykö mustaa savua. Jos ei näy,on pakoputkessa reikä. Suorita pieni koeajo. Ohjaus puoltaa tavallisesti vasenmalle mutta jos se puoltaa oikealle,lisää hieman ilmaa sen puolen renkaaseen. Tarkista airbagit (hansikaslokerossa kaksi Anttilan muovikassia). Testaa lämmityslaitteiden kunto. Takakontista pitäisi löytyä kaksi karvakaulusturkkia ja kolmet toppahousut. Lisää jarru- ja kytkinestettä, perä- ja vaihdelaatikkoöljyä, moottoriöljyä, pakkasnestettä, tuulilasinpesuainetta, polttoaineen jäänestoa, lukkosulaa, bensiiniä ja akkuvettä.

Vuosittain:

Varaa aika vuosikatsastukseen.Katsastukseen on hyvä varautua pullolla koskenkorvaa.Tämä jos/ja kun katsastusmies pitää lahjoa.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Nyt F1-Forumin tallin auto alkaa olemaan jo aika hyvin varustettu. Tällä hetkellä pahin ongelma on se, että auto ei täytä ainuttakaan FIA:n sääntöpykälissä vaadittua ehtoa.

 
Ylös