Siinä vaiheessa kun joutuu miettimään mit kirjoittaa, on parempi jättää postaamatta. Laittaa vaan tajunnan virtaa ja sillä hyvä. Toiset sitten päättää että jatkoon (+ ääni) tai ulos (- ääni).Tyyppi on oikeasti mukava, mutta voisi miettiä joskus miettiä mitä kirjoittaa.
Mää kuvittelin, että niissä maitokommenteissa oli joku sellainen pahempi herja mitä en nähnyt. Jos ei ollut, niin...nojaa nojaa...Moelle menee tämä..
En ole havainnut vielä kertaakaan aiheellista perustetta Pietarin bannille (vaikka aiheet ne on Moen banneissakin olleet varsin heppoiset). Minusta tuntuu, että joku piinaa Pietaria. Ehkä se joku klikkailee Report Bad Post -nappia melkein jokaisesta Pietarin kommentista. Ja sitten moderaattorien on pakko laittaa jäähylle jotta ei luulla ettei reporteista reagoida. Jotain salaliittoa tässä on pakko olla!
Itse asiassa täällä on vähän jokaisessa kommentissa vähän pahempi herja, mitä et huomaa. Tässäkin se taas oli.Mää kuvittelin, että niissä maitokommenteissa oli joku sellainen pahempi herja mitä en nähnyt. Jos ei ollut, niin...nojaa nojaa...
Haista itse Valion Maito....Itse asiassa täällä on vähän jokaisessa kommentissa vähän pahempi herja, mitä et huomaa. Tässäkin se taas oli.