F1-forumin kannatus t-paita

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Eikäku tämmöista ajattelin taas kehitellä, sekä ehdotella.

Että pitäisikö ottaa uudet painokset F1-forumin t-paidoista? Moon hukannut toisen jonnekin sisä-Suomeen ja toisesta alkaa vähitellen painatus irtoilla lukuisten pesujen takia.

Idea voisi olla jotakuinnii entisenlainen, niinnotta ylläpidolle, eli Antille jäisi osa paitarahoista tämän forumin ylläpitoa varten.

Mun puolesta voitaisiin mennä ihan edellisellä logolla + mahdollisella selkäpainatuksellla. Mutta en välttämättä vastusta mahdollista uuttkaan logoa, kunhan ei sisäpiirijutut liikaa valtaudu.

Itsehän olen erittäin tyytyväinen nykyisen paidan laatuun. Ei ole kymmenien pesujen jälkeen ollenkaan kutistunut ja painatuskin on pitänyt tosin hyvin pintansa vuosien saatossa. Tosin nyt alkaa valkoinen väri vähän väsyä, mutta eipä tuo mikään ihme ole. Fruit & Loom on kyllä näköjään tosi laadukas vaate.

Ottakaas hahmoiset siskot ja veljet kantaa! Varsinkin Antti.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Foto olis kiva siitä edellisestä paidasta. Tuo Fruitti on kyllä hyvä ainakin minun abiverkkareiden perusteella. Firmaa en kyllä muista mistä tilattiin mutta tyytyväisiä oltiin.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
F1-Forumin kannabispaita

Mie oon tätä asiaa (ja uuden pipon hankkimista myös) pidellyt esillä säännöllisesti mutta eipä ole ottanut tuulta purjeisiin.
Kelpais edelleen.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Viran puolesta pitää hassutella Ylläpitopuolella, koska muuten ei hyvä peri: onko kannatus t-paita siis pelastusliivi?

Mutta ehdottoman kannatettava ajatus kyllä. Varsinkin näin Titanicin juhlavuonna.
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Kerron tässä nyt vielä että en tule ostamaan mahdollista paitaa. Mutta hyvä idea silti
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Toki kiinnostaa.

Tämä ei ole hankintapäätös.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Paita kiinnostaa, jo pelkän paidankin takia. Vanha on edelleen käytössä ja hyvässä kunnossa. Paitoja sai silloin myös ilman "näyttää hiltaalta" -selkätekstiä.
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
Paita kiinnostaa, jo pelkän paidankin takia. Vanha on edelleen käytössä ja hyvässä kunnossa. Paitoja sai silloin myös ilman "näyttää hiltaalta" -selkätekstiä.
Minulla kun ei "Näyttää hitaalta" -paitaa ole, olisi kiva sellainen saada.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Periaatteessa kiinnostaa, mutta aion seurailla kaikessa rauhassa onko tällä saitilla tulevaisuutta.
Toisaalta ennusmerkit näyttää vahvasti siltä että tällaista ostopäätöstä mun ei edes tartte aivan heti tehdä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Sama purppin puolesta, että seurailen ensin tilannetta.
 
Ylös