F1-Forumin Kevät-Karting 2008

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
10/5 näyttää suosituimmalta vaihtoehdolta.

Homma lyödään lukkoon nyt maanantaina ja tiistaina varaan radan meille.
Tiistain aikana lähetän viralliset kyselyt osallistumiseen + kerään ratamaksut.

Otan henk. koht. privana yhteyttä kaikkiin ilmoittautuneisiin tiistaina ja annan tilitiedot + omat yhteystietoni. Ratamaksu on suoritettava 26.3 mennessä.

Sen jälkeen ei ole muuta tehtävissä kuin ankara valmentautuminen kauden ekaan kisaan :alppu:

Kisoja järjestetään kesän aikana useampiakin (Tremöötte, Hyvinkää + muita) ja pistelasku tapahtuu normaliin tapaan. Kauden lopussa homma kruunataan sisäratakisalla Vantaalla (VMKC) ja kauden mestari kruunataan asianmukaisin juhlallisuuksin ;)
 

F1-pro

Formula one 1950 -
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
98
Sijainti
suomi
Minä kk:na Vieremää pääsee ajaan omalla Kartilla?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
F1-pro sanoi:
Minä kk:na Vieremää pääsee ajaan omalla Kartilla?
saiskos suomennoksen tuosta?

omalla autolla EI ajeta uokra-autojen seassa, tuosta alkusasta en ainakaan minä saanut selvää...
 

F1-pro

Formula one 1950 -
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
98
Sijainti
suomi
tarkoitan kk= kuukausi... eli siis minä kuukautena uiton radalle pääsee ajamaan omalla karting autolla, ei vuokra autojen sekaan??
 

Örfil

Guest
************************************


10.5 sai suurimman kannatuksen. Rata nyt varattuna

Kts. sinulle tullut PM/ekassa postauksessa olevat lisäykset..





**********************************
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Jälki-ilmoittautuneita mahtuu vielä (vain!) 3 kpl mukaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
F1-pro sanoi:
tarkoitan kk= kuukausi... eli siis minä kuukautena uiton radalle pääsee ajamaan omalla karting autolla, ei vuokra autojen sekaan??
ok, njut ymmärsi :thumbup:

ei noista radan muista systeemeistä meillä hirveesti ole tietoa, eli kannattanee oman auton käyttöä kysellä suoraan radalta :)
 

Örfil

Guest
Kolme virallista ilmoitusta uupuu, yhden epävirallisen sain tektarina eilen.
 

Örfil

Guest
Näillä näkymin kymmenen kuskia saatiin kasaan eli näinmuodoin B-finaalissa 5 kuskia, josta voittaja pääsee A-finaaliin => A-finaalissa on 5+1 kuskia.

Ihan hyvänkokoinen kisa saadaan aikaiseksi :)

EDIT: kymmenes kuski ilmoittautunut
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Käyn testaamassa radan heti Vapun jälkeen ja laitan ensivaikutelmarapoa radasta ja kalustosta tulemaan.

Ajelen tosta ohi työmatkoilla ja homma käy sutjakasti siinä samalla.
 

Örfil

Guest
Etukäteistestimahdollisuus 2.5 iltapäivällä. Kalusto tuodaan radalle edellisenä päivänä ja Treelta on lähdössä jonkinmoinen porukka tsekkaamaan rata ja kalusto tuolloin perjantaina. Taitaa olla vapaapäivä suurimmalle osalle?

Jos kiinnostaa, epävirallisia ilmoituksia tänne. Ajaminenhan siellä irtolipuilla on sikahalpaa ja tuolloin 2.5. ei ole muita kisoja eli tilaa on. Ilmoitan tänne myöhemmin ajan jolloin ilmestymme mansesta paikalle "talvitestien" merkeissä ;)

Eihän sitä kisaan voi kylmiltään lähteä - välttämättä ;)
 

Örfil

Guest
Soittivat radalta, klo 16 olis autot valmiina "talvitesteihin" tuolloin 2.5.

Tervetuloa mukaan kaikki kynnelle kykenevät!
 

Örfil

Guest
Pikainen vahvuudenlasku: kutka kaikki ehtisivät 2.5 "talvitreeneihin"?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mulla kyllä periaatteessa pitäisi olla talvitestipäivä tyhjä kalenterissa, mutten kyllä vielä voi mitään varmasti sanoa.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jussi sanoi:
Pikainen vahvuudenlasku: kutka kaikki ehtisivät 2.5 "talvitreeneihin"?
Mikä treenit? Taidan ottaa riskin ja kuitenkin lähteä nivustyrän kanssa liikenteeseen. En usko, että tämä nivustyräni aiheuttaisi ongelmia ajamisen kanssa vai onko se muka riski? Riskejä on aina koko elämän aikana, ei nivustyräni ole minua estänyt työtä tekemästä vaikka sellainen tuntemus on tullut n. 2 kk sitten ja vasta huomaan vaivani ennen sairaslomaani Ei kai kartingin pienet g-voimat voi vaikuttaa mitenkään ajamiseen osallistumista?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kai Jussi ehtii vastaamaan kun on saanut asiat kuntoon, minä olen epävarma, että voinko osallistua vatsatyrä lantion ja k**kelin seurana karttikeijoksi vai en voi? Minä itse ruumiini tuntemana voin sanoa, että ettei karting minua pelota mutta helvetin lääkäri väitti heti, että se voi tappaa minut parissa vuorokaudessa, jos en heti ilmoita.

Ilmoittaisin heti, JOS vain tuntisin kiputunnuksen, jonka vuoksi lääkärille menin, joten en osaa mitenkään arvioida. Varmaa on se, että en mennyt lääkärille varmaan 1,5-2 kk ennen kuin tajusin, mitä luokkaa vaivani oli alunperin. Lääkärikin sitä hämmästeli kunnes vähätteli sitä, paljonko osasini kipurajaani hallita, se oli vitun kauan, joten sairaslomaksi tuli n. 30 päiväksi. Helvetin vähän kun ajattelee miten helvetin pitkät jonot on sairaaloilla? Tarkempien tietojen mukaan kaveri viime vuonna meni lääkärille n. 2 kk päästä ja sen jälkeen vielä yli kuukausi eli vähän yli 3 kuukautta on ollut sairaslomalla.

EDIT: Kaveri joutui istumaan istualtaan ja pyysi tyttöystäväänsä hakemaan häntä, minä en joutunut, joten pystyin edelleen autolla ajamaan, joten sitä lääkäri vaan hämmästeli, sori jos tuli väärinkäsityksiä kuten alussa oli ihan kirjoitus perseestä.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tyrät on aina pahoja, eli kannattaa varoa sitä ihan kunnolla...

Jussilta tai muilta järkkäreiltä on turha noita asioita kysellä,
kyllä jokaisen pitää itse oma terveydentilansa pystyä arvioimaan.
(ei me muut voida etänä sanoa juuta eikä jaata noihin)

IMHO
 

Örfil

Guest
Thunder sanoi:
Kai Jussi ehtii vastaamaan kun on saanut asiat kuntoon, minä olen epävarma, että voinko osallistua
Jos et pääse mukaan, laita viestiä ja palautan rahat. Nou proplem! Harmi jos et pääse mukaan, mutta uskoisin että paikalliset keijoilut ei pahemmin fysiikkaa haittaa.
 
Ylös