F1-Forumin legendat

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
^Melissa sanoi:
Järjestyslukujen "aukikirjoitustapa".
Mulla ei kyllä huomion 1:nsimmäiseksi kiinnittynyt mihkään aukikirjotuksiin (Mitä semmonen edes tarkottaa?) vaan siihen että se oli 108:adaskahdeksas postaus tähän toikkiin vaikka olikin 107:dasseitsemäs kommentti. Eikä 107:adannestaseittemännestä postauksesta niin olleen onniteltu lainkaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Mulla oli nuoruuden huumassa kuvan osoittama Hillman. Tosin sen merkki oli Sunbeam, mutta mitäpä tuosta.
Niin mitäpä tuosta. OoPeella ei ollut Sunbeam vaan HighBeam.:eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Mulla oli nuoruuden huumassa kuvan osoittama Hillman. Tosin sen merkki oli Sunbeam, mutta mitäpä tuosta.
Oliko se Avenger vai joku muu? 50% muistikuvamutulla luulen nähneeni just tollasen auton, jossa luki takana "Sunbeam Avenger".

Edit: Ja muistikuva on niin vahva, että muistaisin takaikkunassa olleen tarran, jossa oli joku lentävä lause Kostajasta, ihan Suomeks.

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Oliko se Avenger vai joku muu? 50% muistikuvamutulla luulen nähneeni just tollasen auton, jossa luki takana "Sunbeam Avenger".

Edit: Ja muistikuva on niin vahva, että muistaisin takaikkunassa olleen tarran, jossa oli joku lentävä lause Kostajasta, ihan Suomeks.
Tuohan oli suht yleinen -80 luvulla ralleissakin ja silloin siitä käytettiin nimitystä "kostaja".

Örfil

Guest
Il Tempo Gigante sanoi:
Faijalla oli joskus kultaisella -70 luvulla vastaava Sumppi työsuhdeautona, väriltään keltainen. Se kesti vajaan vuoden ja sitten se meni vaihtoon.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:

Avenger. Vihreä Kostaja. 2000 mk.