Vellu
Kuninkaalleninen
Eihän tuossa ollut mitään vikaa :tongue:^Melissa sanoi:Järjestyslukujen "aukikirjoitustapa".
Eihän tuossa ollut mitään vikaa :tongue:^Melissa sanoi:Järjestyslukujen "aukikirjoitustapa".
Mulla ei kyllä huomion 1:nsimmäiseksi kiinnittynyt mihkään aukikirjotuksiin (Mitä semmonen edes tarkottaa?) vaan siihen että se oli 108:adaskahdeksas postaus tähän toikkiin vaikka olikin 107:dasseitsemäs kommentti. Eikä 107:adannestaseittemännestä postauksesta niin olleen onniteltu lainkaan.^Melissa sanoi:Järjestyslukujen "aukikirjoitustapa".
Rasvan kanssa vai ilman?Moe Szyslak sanoi::ahem: JA AJ.
Rasvat on homoille.AJ sanoi:Rasvan kanssa vai ilman?
Parempi ilman kuin kokonaan ilman?Moe Szyslak sanoi:Rasvat on homoille.
Parempi Hilman kuin kokonaan ilman.AJ sanoi:Parempi ilman kuin kokonaan ilman?
Siitäpä juuri tuon väänsin.Moe Szyslak sanoi:Parempi Hilman kuin kokonaan ilman.
Mulla oli nuoruuden huumassa kuvan osoittama Hillman. Tosin sen merkki oli Sunbeam, mutta mitäpä tuosta.Moe Szyslak sanoi:Parempi Hilman kuin kokonaan ilman.
Niin mitäpä tuosta. OoPeella ei ollut Sunbeam vaan HighBeam.Il Tempo Gigante sanoi:Mulla oli nuoruuden huumassa kuvan osoittama Hillman. Tosin sen merkki oli Sunbeam, mutta mitäpä tuosta.
Deluxe malli kato :ahem:Moe Szyslak sanoi:Niin mitäpä tuosta. OoPeella ei ollut Sunbeam vaan HighBeam.
Oliko se Avenger vai joku muu? 50% muistikuvamutulla luulen nähneeni just tollasen auton, jossa luki takana "Sunbeam Avenger".Il Tempo Gigante sanoi:Mulla oli nuoruuden huumassa kuvan osoittama Hillman. Tosin sen merkki oli Sunbeam, mutta mitäpä tuosta.
Oli.Moe Szyslak sanoi:Oliko se Viva Vauxhalli?
Tuohan oli suht yleinen -80 luvulla ralleissakin ja silloin siitä käytettiin nimitystä "kostaja".Runar ja Kyllikki sanoi:Oliko se Avenger vai joku muu? 50% muistikuvamutulla luulen nähneeni just tollasen auton, jossa luki takana "Sunbeam Avenger".
Edit: Ja muistikuva on niin vahva, että muistaisin takaikkunassa olleen tarran, jossa oli joku lentävä lause Kostajasta, ihan Suomeks.
Faijalla oli joskus kultaisella -70 luvulla vastaava Sumppi työsuhdeautona, väriltään keltainen. Se kesti vajaan vuoden ja sitten se meni vaihtoon.Il Tempo Gigante sanoi:Mulla oli nuoruuden huumassa kuvan osoittama Hillman. Tosin sen merkki oli Sunbeam, mutta mitäpä tuosta.
Avenger. Vihreä Kostaja. 2000 mk.Runar ja Kyllikki sanoi:Oliko se Avenger vai joku muu? 50% muistikuvamutulla luulen nähneeni just tollasen auton, jossa luki takana "Sunbeam Avenger".
Edit: Ja muistikuva on niin vahva, että muistaisin takaikkunassa olleen tarran, jossa oli joku lentävä lause Kostajasta, ihan Suomeks.