F1-Forumin saunablogi 2

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Onhan se mukavaa. Ei siitä mihinkään pääse. Elämäni ensimmäiset 30+ vuotta ennätin asua asunnoissa joissa ei ole ollut saunaa. Nyt kun kerrankin sellainen residenssissä löytyy, on siellä tullut käytyä jos ei nyt päivittäin niin useita kertoja viikossa.
Hieno härveli. Huikea.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen saunonut Ylöjärvellä 7:eitsemässä saunassa. Näistä 3 on ollut mallia savu-.
Tämä informaatio lieni kaikille tuikitähdellistä ja Rainier voinee lisätä tiedon Exceliinsä kohtaan 'Alpun speksit'.
 

Örfil

Guest
Ajiajai laiton postaus eli laitsis: kävin sunnuntaina hiihtelyn päätteeksi. Oli todellista saunannelia.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4855
Sijainti
Vantaa
Olin saunomassa noin puolitoista tuntia, välillä huilasin. Otin mukaani Sauna-Timo -kirjan, josta luin about sata sivua. Tosin aika isoja kuvia oli paljon, joten lukemista ei ollut lähellekkään niin paljon kuin esim. pokkarissa. Tuona aikana nautin neljä keskiolutta. Oikein hyvä reissu.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Uimahallissa kävin saunomassa. Noin 3-5 minsaa kesti suoritus. Tosin olin ns. kuumassa saunassa, niin siellä joku epeli painoi napista löylyä kuin Hakkarainen painoi nappia Täältä tullaan elämä-elokuvassa.

Nykyään en sauno ollenkaan ennen uintia, kun se vetää 'lihakset' löysäksi.
 

Örfil

Guest
Ja selkäuinnissa valvoja huutaa "hai, hai - kaikki pois altaasta!"
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Täytyy odottaa saunavuoroa taas hetki. Tiistaina lenkkisauna ja torstaina oma vuoro. :frown: :D
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Täytyy odottaa saunavuoroa taas hetki. Tiistaina lenkkisauna ja torstaina oma vuoro. :frown: :D
Eipä jaksa oikein kotona saunotella. Käyn uinti- ja kuntosalitreenin jälkeen saunassa Niiralan uimahallissa. Iho ei muutenkaan tykkää hyvää suihkuttamisesta, varsinkin näin talviaikaan. Kuivuu kuin korppu. Hiukset voi pestä sen 3 kertaa viikossa. Muuten pelkkää kosteuttavaa hoitoainetta päähän.

Onpa tyttömäistä.:eek:
 
Ylös