F1-Forumin saunablogi 2

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Käyty.

Lauteilla kuulin seuraavanlaisen vitsin:
- Mistä tietää, että ruotsalaiset on paljon pessimistisempiä kuin suomalaiset? No kun me lauletaan, että 'Vielä on kesää jäljellä' niin siellä hoilaavat, että 'Sommaren är kort'.
Herrakööriä nauratti kovin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Taitaa olla jo toistakymmentä vuotta siitä, kun olen viimeksi saunonut. Enkä ole kaivannut.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Taitaa olla jo toistakymmentä vuotta siitä, kun olen viimeksi saunonut. Enkä ole kaivannut.
Ei kai siinä. Toivottavasti et kuitenkaan ole ostanut saunallista asuntoa, kuten eräs ex-työkaverini, vaikka vihaa saunomista. Saunaa käyttääkin hän vaatehuoneena, mikä mielestäni on käsittämättömähköä.

Ko. työkaverin tuntevat sekä Jjusban että Balthazar.

Örfil

Guest
Albertilla on tänään "henkilön x tuntevat forumistit z ja b" - päivä?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Milloinhan täällä on viimeksi ollut sauna kuumana? Varmaan toukokuussako?

Itse tulee käytyä kuntosali ja uimareissuilla saunassa. Tänään viimeksi Lippumäessä.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Eipä ole sauna minunkaan juttuni. Enkä osaa sitä kaivata, vaikka miten pitkään olisin saunomati.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Eipä ole sauna minunkaan juttuni. Enkä osaa sitä kaivata, vaikka miten pitkään olisin saunomati.
Mun juttu sauna on. Kotona en enää tietyistä syistä riippuen sauno, kun ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa. Kymmenisen vuotta sitten ja sitä aikaisemmin saunoin kotona kahdesta kolmeen kertaa viikossa.

Pohjanmaan lomareissuilla saunonkin sitten lähes joka päivä ja joskus jopa kahdesti päivässä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eilen tuli saunottua parikin kertaa. Ensin kävin lasten kanssa ja vähän myöhemmin kaveri :eek!: kyseli, että onko sauna lämmin. Ei kun uutta kierrosta perään pitkän kaavan kautta. Teki hyvää.

Örfil

Guest
Taas myöhässä ilmoitus, mutta eilen illalla käväisin.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kävin Toijalan sataman saunassa. Ei ollut kummoinen. Vesikin kylmää.

Erikoisuutena oli yhteinen pukuhuone naisille ja miehille. Akaa - tuo yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon pioneerivaltio!