Sam
Muumipappa
Suosittelen tuota testisessiota heti alkuillasta.
Oliko?Il Tempo Gigante sanoi:Lähtö kohti talon lenkkisaunaa. Saas nähdä onko se tyyppi siellä ???
Toivottavasti ei ollut yhtä pölyinen kuin Volvo?Moe Szyslak sanoi:Tuikkasin saunan kiukaan päällä.
Micael sanoi:Oliko?
Vesku sanoi:Toivottavasti ei ollut yhtä pölyinen kuin Volvo?
On se kurjaa jos ei löylyheittäjä ei tee hommiaan...Moe Szyslak sanoi:
Olin yksin saunassa
Silloin ei tahdo edes tulla hiki. :nope:
En mä muutenkaan siellä heittele. :nope:Mutku sanoi:On se kurjaa jos ei löylyheittäjä ei tee hommiaan...
Tulipahan saunottua ja löylyäkin oli riittävästi.Moe Szyslak sanoi:En mä muutenkaan siellä heittele. :nope:
Enämpi seison alatasolla ja ...hikoilen.
Miksi siis käyt myös lenkkisaunassaIl Tempo Gigante sanoi:Oli. Tämä oleminen siis tiistain saunomisesta.
Tämä mun joka tiistainen saunakaveri on kyllä eri epeli. Samanaikaisesti sekä ärsyttävä, että myös säälittävä. Eipä ole kaveri saanut Suuressa Jaossa kovinkaan kaksia kortteja.
Mutta aiheesta lisää myöhemmin, jos nyt ketään kiinnostaa. Menenpä takaisin juuri kohta omaan saunaan.
Samoin. Lisäksi elättelen toiveita, että saamme tulevanakin kesänä käydä kaverin mökillä.Micael sanoi:Odottelen kesää, kun pääsee nauttimaan rantasaunan ja uuden vastan antamaa oikeaa rantasaunan tuoksua Suomen suvisessa illassa äärellä puhtaan ja kirkasvetisen järven.
No, kun tuo oma sauna on silloin tällöin täynnä kuivuvaa pyykkiä. Enkä voi vastustaa saunomista, kun sitä on tarjolla.Sam sanoi:Miksi siis käyt myös lenkkisaunassa
:thumbup:Il Tempo Gigante sanoi:No, kun tuo oma sauna on silloin tällöin täynnä kuivuvaa pyykkiä. Enkä voi vastustaa saunomista, kun sitä on tarjolla.
Eikö selkäsi taivu kunnolla?Moe Szyslak sanoi:En mä muutenkaan siellä heittele. :nope:
Enämpi seison alatasolla ja ...hikoilen.