F1-Forumin saunablogi

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Micael sanoi:

Oli. Tämä oleminen siis tiistain saunomisesta.

Tämä mun joka tiistainen saunakaveri on kyllä eri epeli. Samanaikaisesti sekä ärsyttävä, että myös säälittävä. Eipä ole kaveri saanut Suuressa Jaossa kovinkaan kaksia kortteja.

Mutta aiheesta lisää myöhemmin, jos nyt ketään kiinnostaa. Menenpä takaisin juuri kohta omaan saunaan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
En mä muutenkaan siellä heittele. :nope:

Enämpi seison alatasolla ja ...hikoilen. :eek:
Tulipahan saunottua ja löylyäkin oli riittävästi.

Odottelen kesää, kun pääsee nauttimaan rantasaunan ja uuden vastan antamaa oikeaa rantasaunan tuoksua Suomen suvisessa illassa äärellä puhtaan ja kirkasvetisen järven.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Oli. Tämä oleminen siis tiistain saunomisesta.

Tämä mun joka tiistainen saunakaveri on kyllä eri epeli. Samanaikaisesti sekä ärsyttävä, että myös säälittävä. Eipä ole kaveri saanut Suuressa Jaossa kovinkaan kaksia kortteja.

Mutta aiheesta lisää myöhemmin, jos nyt ketään kiinnostaa. Menenpä takaisin juuri kohta omaan saunaan.
Miksi siis käyt myös lenkkisaunassa :confused:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Odottelen kesää, kun pääsee nauttimaan rantasaunan ja uuden vastan antamaa oikeaa rantasaunan tuoksua Suomen suvisessa illassa äärellä puhtaan ja kirkasvetisen järven.
Samoin. Lisäksi elättelen toiveita, että saamme tulevanakin kesänä käydä kaverin mökillä.
Toivottavasti joskus on varaa omaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
No, kun tuo oma sauna on silloin tällöin täynnä kuivuvaa pyykkiä. Enkä voi vastustaa saunomista, kun sitä on tarjolla.
:thumbup:
tuohon ei ole vastaan sanomista :ahem:
Nyt painun saunaan ja laitan sinne pyykit vasta sen jälkeen.