Sam
Muumipappa
Saman teki KarjalalleMicael sanoi:Hartwall pilannut tuon ennen niin mainion oluenkin. :frown:
Saman teki KarjalalleMicael sanoi:Hartwall pilannut tuon ennen niin mainion oluenkin. :frown:
Mulla taas tuo Old Tom.Il Tempo Gigante sanoi:Sama kommentti, kuin hahmolta "Sam". Yksi nuista on maistamaton ja se on tuo "Paasbier".
Minä ostin noita molempia pääsiäisoluita tällä viikollaIl Tempo Gigante sanoi:Ja het kohta korjausta.
Tuo kuvassa esiintyvä Primator-pullo onkin jonkilainen pääsiäisolut. Joten en olekaan sitä maistanut.
'Tavallista' Primatoria on kyllä tullut nautittua.
Ma taidan säästellä nuiden ostoa aidolle pääsiäisviikolle. Se vaan harmittaa, kun ei ilmeisesti enää ole saatavilla Koffin Pääsiäisolutta. Siis sitä sinietikettistä, jossa oli noita lentämässä.Sam sanoi:Minä ostin noita molempia pääsiäisoluita tällä viikolla
Niinpä minäkin. Kunhan ensin tässä vähän "jäähtyy" tai hengitys tasaantuu, mätin katolta pudonneita lumia muutaman oven edestä - ihan käsipelissä lapiolla. Onpa huono kunto talven jäljiltä. :nope: Tai lie vähän syytä viime viikon flunssasakin...Micael sanoi:Taidanpa mennä saunan lämpöön.
Katolta tippunut lumi on aika 'tiukkaa' lapioitavaa!Vesku sanoi:Niinpä minäkin. Kunhan ensin tässä vähän "jäähtyy" tai hengitys tasaantuu, mätin katolta pudonneita lumia muutaman oven edestä - ihan käsipelissä lapiolla. Onpa huono kunto talven jäljiltä. :nope: Tai lie vähän syytä viime viikon flunssasakin...
:ahem: Oluena tuo aikaisemmin kuvassa ollut Primator "pääsiäinen" , ehkä hieman liian kylmää, mutta maultaan vahvaa ja tummaa, ehkä siinä "rajamailla" onko liian maltainen? Ei nyt sentään, kun pulloa alkaa olla lopussa!Micael sanoi:Tulipas saunottua ja nautittua saunaolunenkin tässä näin viikon aluksi.
Konehallilla kahden ison oven edessä, navetan takaovella, ja tässä liiterin katolta tulevaa kahden ison oven eteen. :jaska:Olga sanoi:Katolta tippunut lumi on aika 'tiukkaa' lapioitavaa!
Mie nautin yhden tsekkiläisen mallasjuoman.Vesku sanoi::ahem: Oluena tuo aikaisemmin kuvassa ollut Primator "pääsiäinen" , ehkä hieman liian kylmää, mutta maultaan vahvaa ja tummaa, ehkä siinä "rajamailla" onko liian maltainen? Ei nyt sentään, kun pulloa alkaa olla lopussa!
Pitäisiköhän ottaa jatkotesteihin... :doubtful:
Näin on ollut tarkoitus! :ahem:Micael sanoi:Mie nautin yhden tsekkiläisen mallasjuoman.
Ehkäpä testioluena vois Primatoria maistaa, pitää vaan laittaa na testattavat niin, ettei tiedä merkkiä maistettaessa ja voi siten antaa puhtaan arvion.
Niin, onhan se hyvä, että kirjurina toimii henkilö, jolla kynä pysyy kädessä.Vesku sanoi:Näin on ollut tarkoitus! :ahem:
Ja kommentit kirjataan ylös ja pisteet annetaan vaikka samalla lailla kuin TM:n viime kesän testissä ( hommaan kirjurin, joka suorittaa maistatuksen ja kirjaukset!) Itse tietysti hommaan oluet- ainakin suurimmaksi osaksa- mutta "sokkona" ajattelin itsekin maistella! :ahem:
ajattelin jotain excel-juttua, jonka voisi sitten linkittää tännekin...Micael sanoi:Niin, onhan se hyvä, että kirjurina toimii henkilö, jolla kynä pysyy kädessä.