F1-Forumin saunablogi

Knoukka

Well-known member
Il Tempo Gigante sanoi:
Onko ollut saunassa tikua tai oletko päästänyt saunan riittymään ?
Ei oo ollu tikua eikä kuluaukko matallalla! Ja pirtissäkin uuni on jo aikaa löytänyt paikkansa... :thumbup:

Knoukka

Well-known member
Il Tempo Gigante sanoi:
Oletkos muuten käynyt paikan päällä pirtin uunia katsomassa ?
En ole aikuisiällä käynyt, mutta käyn vielä kun on sukuakin siellä päin. Toivottavasti jo tulevan kesänä. Seuran jäsen olen jo pari vuotta ollut.

Eniten mua harmittaa tapaus Messukylästä, kun istuskelin vanhan kirkon läheisellä penkillä kun Kalle käveli jo vanhan miehen askeleella ohi- ja minä mykkänä kattoa tollotin. En saatana yhtä kiitoksen sanaa saanut suustani pykäistyä. Et usko kuinka harmittaa. :(

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Siinä vaiheessa kun mä käyn antamassa kesken saunomisen rapoja tänne niin mua saa vetasta turpaan- takasin en lyö. Tai nussia pystyyn (Kaktus tai elle).

Ja jos joku löytää mut sarjiksia lukemasta saunasta niin saa tehdä kummankin- oli kuka tahansa!
mikä siinä nyt on niin pahaa jos jäähyllä käväisee koneella?

Knoukka

Well-known member
Jacques sanoi:
mikä siinä nyt on niin pahaa jos jäähyllä käväisee koneella?
No mietippä itse, että haluukko privaa esmes hikiseltä ja alastomalta jaskalta?

Tai mä tiedän: haluut sä!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Miten tässä nyt malttaa edes saunomaan mennä, kun SaiPa tasoitti ottelun 2-2:een ajassa 59.51 :eek!: :eek!: :thumbup: :ahem:

Menen kuitenkin :alppu: Ja Marsalkkaa sekä Rokrammia otetaan, jos voitto tulee :alppu: :alppu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tulin saunasta.

Musta on ihan mehut poissa. Liikaa duunia eikä lepoa lain. :nope: :(

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Tulin saunasta.

Oliko sulla hupelin siellä saunassa, vai millä sä postailit juurikin hetkeä aikaisemmin?

Vesku

Maatalousneuvos
Moe Szyslak sanoi:
Tulin saunasta.

Menen kohta saunaan!
Iltapäivällä 16 naista kylässä, kyllä tässä nyt on itsekullakin "mehut poissa"! :rolleyes:

Ei vaan, siitä naiskuoroporukasta reilut puolet kävi "reissukuvien katseluiltapäivää" viettämässä. Varmaan jotain 1100 -1200 kuvaa pyöritin TV;n ja tietsikan kautta. EI siis minun kuvia kaikki, vaan 6 tai 7 kameran kuvat. Syöttääkin ne "piti", ja vähän juottaakin... Jäi vähän vierasvarasta jäljelle, mutta eipä nyt jaksa ottaa... Tai parempi ollakin olla ottamatta, huonenna klo 10 takalevyllä vetämään yhtä pitkää metsäautotietä, sohjoa täynnä. :jaska: