Micael
Micael
:thumbup:KnowHow sanoi:Kevät loppuu just siihen kun korkkaan lämpimän kaljan vänkärin paikalla! Siis jos aikataulut vain antaa myöten!
:thumbup:KnowHow sanoi:Kevät loppuu just siihen kun korkkaan lämpimän kaljan vänkärin paikalla! Siis jos aikataulut vain antaa myöten!
:thumbup: :ahem: :ahem:KnowHow sanoi:Kevät loppuu just siihen kun korkkaan lämpimän kaljan vänkärin paikalla! Siis jos aikataulut vain antaa myöten!
Eiköhän niitä kaljoja ruukata kuskille tarjota kun saa pirssin parkkiin!Sam sanoi::thumbup: :ahem: :ahem:
Kyllä minä voin kylmänkin kaljan tarjota - tai tarvittaessa useampiakin.
Riippuu kai kuitenkin kyydistä :thumbup:KnowHow sanoi:Eiköhän niitä kaljoja ruukata kuskille tarjota kun saa pirssin parkkiin!
Laita sieltä terkkujaIl Tempo Gigante sanoi:Sauna on valmis = lämmin. Siirrän olemukseni löylyyn juuri tuotapikaa.
Mielelläni laittaisin, mut eihän ole läppäriä, eikä 3G-kännykkää (vielä).Sam sanoi:Laita sieltä terkkuja
Mulla ei ole parveketta :jaska: :jaska:Il Tempo Gigante sanoi:Mielelläni laittaisin, mut eihän ole läppäriä, eikä 3G-kännykkää (vielä).
Vaan terkkuja tulee saunatauolla, kun käyn parvekkeella jäähyllä, sekä availemassa Doppelbock-tölkkösen.
Viivähtänen tässä koneen ääressä tovin jäähyltä tullessani ?
Veskulla ei oo läppäriäkään siel korpimökin saunalla.KnowHow sanoi:Siinä vaiheessa kun mä käyn antamassa kesken saunomisen rapoja tänne niin mua saa vetasta turpaan- takasin en lyö. Tai nussia pystyyn (Kaktus tai elle).
Ja jos joku löytää mut sarjiksia lukemasta saunasta niin saa tehdä kummankin- oli kuka tahansa!
Otanko sekä läppärin että puhelimen mukaan :thumbup: :jaska:Micael sanoi:Veskulla ei oo läppäriäkään siel korpimökin saunalla.
EI!Sam sanoi:Otanko sekä läppärin että puhelimen mukaan :thumbup: :jaska:
EN :thumbfh:
Laittaa vaan tilaukseen joitain toivejuttuja. Luultavasti löytyy :thumbup:Micael sanoi:EI!
Aku Ankkoja,,, kai voi ottaa,,,
Ei muuta kuin tarkentaa.Micael sanoi:Kännykkä,,,
Siis kännykänhän voi pitää mukanaan mut saunasta ei sitten soitella. Muutama Aku Ankka vois kai olla matkalukemisena.Sam sanoi:Ei muuta kuin tarkentaa.
Entäpä jos sut tavoitetaan lukemasta kirjaa saunan lauteilla, saunan ollessa saunomislämpöinen ?KnowHow sanoi:Ja jos joku löytää mut sarjiksia lukemasta saunasta niin saa tehdä kummankin- oli kuka tahansa!
Saunaa lämmittäessa tykkään lukea, eritoten Päätaloa ja vanhoja syttylehtiä.Il Tempo Gigante sanoi:Entäpä jos sut tavoitetaan lukemasta kirjaa saunan lauteilla, saunan ollessa saunomislämpöinen ?