Lancer
Realisti
Käyty.
Kävin saunassa. En viitsinyt käydä ulkona ilkosillani, jos takanani on monta lukittua ovia ja niissä on käytävä läpi avainten kanssa takaisin saunaan turvaan.
Ämpärit mukaan ja sitten otettiin niihin lunta. Suihkussa kaikasi pari kiljahdusta lunta hieroessa ympäri kroppaa ja samalla kaadettiin ämpärillinen päälle.
Muistan muuten yhden jutun, kun olin opiskelemassa ammattikoulussa ja eräänä päivänä me kaveriporukan kanssa päätettiin saunassa mennä ulos ilkosillamme lumen sekaan kiehnäämään. Huonoksi onneksemme vastaan tuli joku naisopiskelija, joka näki koko tempauksemme ja kysyi: "Mitä helvettiä?!!"
Jäi silti katselemaan touhuamme loppuun asti kun rivakoimme takaisin saunan suojiin.
Seuraavina päivinä olen saanut vihjailevia katseita ja viestejä naiskunnilta ja mitäs siinä muutakaan, pesää on saatu, vähän rankastikin.
Selvennys oli paikallaan*tulee*
Saunasta siis.
Tällä forumilla pitää olla tarkkana sanomisiensa kanssa.Selvennys oli paikallaan
Hetken luulin, että Cats-musikaalista.*tulee*
Saunasta siis.
Mielenkiintoinen yhteensattuma. Itsehän olin tasan puoli vuotta sitten (12.6.) Läyliäsissä, matkalla kohti Hyvinkäätä. Kellonaika on kyllä eri. Olin noilla kulmin noin klo 8.25 aamulla.Terveiset löyliäisistä.
Ei tehnyt mieli pyöriä hangessa? Ei minunkaan.Saunottu, mukava 90 asteen lämmön pudotus kun menee 65 asteisesta saunasta -25 asteen pakkaseen jäähdyttelemään.