OoPee
Nuori ikäisekseen
Mun veikkaus: *huoh*Mitähän toikin perustajakin tuumaa tästä?
Mun veikkaus: *huoh*Mitähän toikin perustajakin tuumaa tästä?
Minkä takia et pysy toikin aiheessa ja jatka tota spedeä jauhantaa? Hyvin menee sullakin. Voivoi. Luulis reilun 14v forum kokemuksella parempaankin. Mut katoppas stadilainen.. mulkuimmat kun asuu siel.Miksi Joni kirjoittaa joka viestiin "Aijjai"? Ehkä spedeintä mitä tiedän.
Aijaijai.Minkä takia et pysy toikin aiheessa ja jatka tota spedeä jauhantaa? Hyvin menee sullakin. Voivoi. Luulis reilun 14v forum kokemuksella parempaankin. Mut katoppas stadilainen.. mulkuimmat kun asuu siel.
Sähän se aina hehkutat hesan stadia, miten hieno paikka se on. Koita nyt päättää hyvä mies.Minkä takia et pysy toikin aiheessa ja jatka tota spedeä jauhantaa? Hyvin menee sullakin. Voivoi. Luulis reilun 14v forum kokemuksella parempaankin. Mut katoppas stadilainen.. mulkuimmat kun asuu siel.
Ehkä huppelissa mut oikeasti olen aivan toista mieltä.Sähän se aina hehkutat hesan stadia, miten hieno paikka se on. Koita nyt päättää hyvä mies.
Pysy toikin aiheessa shaveeja. :frank:Ehkä huppelissa mut oikeasti olen aivan toista mieltä.
https://youtu.be/FeyyVGnlg1w ei mulla muuta sulle enää.Pysy toikin aiheessa shaveeja. :frank:
Ette kyllä rupee täällä fistaamaan :nope:https://youtu.be/FeyyVGnlg1w ei mulla muuta sulle enää.
Taisin saunoa viimeksi Suomessa joulukuussa. No ens viikolla sitten taas...Palatakseni toikin aiheeseen: Viimeksi saunoin en suinkaan Hesan Stadissa, vaan Pohjois-Mikkelin syvimmässä korvessa. Teki hyvää. Aijaijai.
Tästäkin oli puhetta pari kuukautta sitten forumin mieskäyttäjien kesken. Sä oot jäänyt paitsi kunnon homoilusta täällä.Ette kyllä rupee täällä fistaamaan :nope:
Mitähän lie Jonin linkissä?Tästäkin oli puhetta pari kuukautta sitten forumin mieskäyttäjien kesken. Sä oot jäänyt paitsi kunnon homoilusta täällä.
Nyt näyttää jo paremmalle tuo aiempi on topic postailu niin nyt voi jo rauhottua. Eilen tosiaan saunassa. Katsoo jos menisi huomenna uudestaan ennen viikonloppua. Pitää vaa muistaa ettei ilmota shampoista koska se on f1-forumin logiikalla heti "homostelua".Rauhoittukaa höpsöt. Antaa kaikkejen kukkejen kukkea.
Maanantaina kävin saunassa viimeksi.
Arska huutaa repivänsä selkärangan irti.Mitähän lie Jonin linkissä?
Mutta kai sä Joni huomaat, ettet sä sen enempää aiheessa pysy kuin kukaan muukaan? Aijaijaji taas meitsi offtopicissa.Nyt näyttää jo paremmalle tuo aiempi on topic postailu niin nyt voi jo rauhottua. Eilen tosiaan saunassa. Katsoo jos menisi huomenna uudestaan ennen viikonloppua. Pitää vaa muistaa ettei ilmota shampoista koska se on f1-forumin logiikalla heti "homostelua".
Mitä vittua pysyinpä kun puhuin saunomisesta ja sitten vaan sanoin etten mainitse jatkossa siihen liittyviä rutiineja koska muut alkaa peeloilemaan senjälkeen.. Joten nyt oot ite väärässä. Rairairai.Mutta kai sä Joni huomaat, ettet sä sen enempää aiheessa pysy kuin kukaan muukaan? Aijaijaji taas meitsi offtopicissa.
Ei tarvii kun tuuheus hoitanu sen pois
4 tyyppiä peräkkäin ei osannu pysyä toikin ohjeissa. aijai aikamoista failia.
En vain että sen puheeta ovat täyttä shaissea. Mut tänkin postaukset olisit voinut quotea ja laittaa merkityksettömiin esim? Nyt mennää ihan offtopicilla. Mitähän toikin perustajakin tuumaa tästä? Aijaijai.
Minkä takia et pysy toikin aiheessa ja jatka tota spedeä jauhantaa? Hyvin menee sullakin. Voivoi. Luulis reilun 14v forum kokemuksella parempaankin. Mut katoppas stadilainen.. mulkuimmat kun asuu siel.
Ehkä huppelissa mut oikeasti olen aivan toista mieltä.