Micael
Micael
Knoukkari sanoi:Sauna lämpiämässä. Piti käydä katolla oikein kattomassa että tuleeko se savu oikeasta hormista!
Knoukkari sanoi:Sauna lämpiämässä. Piti käydä katolla oikein kattomassa että tuleeko se savu oikeasta hormista!
Meille tuli Schiedeliä tänään raksalle.:ahem:Knoukkari sanoi:Sauna lämpiämässä. Piti käydä katolla oikein kattomassa että tuleeko se savu oikeasta hormista!
Munat puhtaana?Knoukkari sanoi:Saunottu... :ahem:
Riippuu vähän saunamuodosta, että onko puhtaat vai munat noessa?Moe Szyslak sanoi:Munat puhtaana?
Vai lauteitten välissä.Thunder sanoi:Riippuu vähän saunamuodosta, että onko puhtaat vai munat noessa?
Moe Szyslak sanoi:Vai lauteitten välissä.
Tuhkamunahan minä.Thunder sanoi:Riippuu vähän saunamuodosta, että onko puhtaat vai munat noessa?
Moen sanoja lainaten: "Tulee vaan kuumaa ilmaa ja pullanmuruja"?Knoukkari sanoi:Tuhkamunahan minä.
Ja herra J.Kuulan sanoja: Paneminen on täysin ylimainostettua hommaa. Hirvee duuni ja vähän vaan nipistelee munista.Thunder sanoi:Moen sanoja lainaten: "Tulee vaan kuumaa ilmaa ja pullanmuruja"?
Parempi munat noessa, kuin Moessa.Thunder sanoi:Riippuu vähän saunamuodosta, että onko puhtaat vai munat noessa?
Aivan mahtava yhdyssana. :thumbup: Vielä eilen olisit sen kirjoittanut: "kauden avaussaunailta"?Vellu sanoi:Turnaus takana (tasuri ja viimehetken voitto). Tosin mä olin kuvaajana kun on tauti päällä. Kohta pitäis mennä kaudenavaussaunailtaan (huomaa yhdyssana).