Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa.
Tulin.
Tulin.
Meilla on puulammitteinen. :thumbup:312T4 sanoi:On tuo ainavalmis Harvia LLLOISTAVA:ahem:
No se on kuitenkin paras ylivoimaisesti:thumbup:Myllis sanoi:Meilla on puulammitteinen. :thumbup:
Todennäköisesti. Mikähän ajatushäiriö mulla tossa on oikein ollut? Ehkä mä oon tarkoittanut hieman eri asiaa kuin nuo olis ollut erikseen. Vaikka ne oliskin olleet käytännössä sama asia.haju sanoi:Aivan mahtava yhdyssana. :thumbup: Vielä eilen olisit sen kirjoittanut: "kauden avaussaunailta"?
Niin, aika usein lukija asiayhteydestä osaa päätellä mitä kirjoittaja on tarkoittanut. Aika turhia nuo yhdyssanat. Sitäkö tarkoitit?Vellu sanoi:Todennäköisesti. Mikähän ajatushäiriö mulla tossa on oikein ollut? Ehkä mä oon tarkoittanut hieman eri asiaa kuin nuo olis ollut erikseen. Vaikka ne oliskin olleet käytännössä sama asia.
Ois tonne mahtunu selänpesijä!lara sanoi:hitsit ku ei oo saunaa. nyt on semmonen fiilis et vois mennä. :nope:
tätä asiaa en epäile hjetkeäkään! sen verran hoikka olen että helposti mahdun. olen vain hieman kaukana. kiitos kuitenkin tajouksesta.Knoukkari sanoi:Ois tonne mahtunu selänpesijä!
Samat on suunnitelmat.Vellu sanoi:lämpiämässä. Hetken päästä menossa.