kouvotsvoni
Banjottu
Ai siellä...siellä...missä Captain Howdy, K.yrjola ja muut ornarit majoittuvat myöskinjaska sanoi:Asunto eräällä saarella, Matxin naapurissa!
Ai siellä...siellä...missä Captain Howdy, K.yrjola ja muut ornarit majoittuvat myöskinjaska sanoi:Asunto eräällä saarella, Matxin naapurissa!
kouvotsvoni sanoi:Ai siellä...siellä...missä Captain Howdy, K.yrjola ja muut ornarit majoittuvat myöskin![]()
Turussa ei ole käytännössä kuin yksi ainoa järkevä sali. Sieltä kuulemma VOI varata etukäteen pöytiä mikäli on tulossa porukkaa suurempi määrä. Esimerkiksi just se 6 henkilöä. Jolloin pelattais kolmella pöydällä (tai vaihtoehtoisesti kahdella, niin että yks pari huilaa).Charlie sanoi:JOS möötte päätetään järjestää Helsingissä/Vantaalla etc. niin kyllä minä sen järjestän. Mutta ongelmana on lähinnä se, että PK-seutu on niin pieni paikka, että en tiedä yhtään paikaa jossa olisi varattavissa 2-3 pöytää vierekkäin jotenkuten järkevään hintaan. Jos Turussa on tällainen paikka, niin olen omasta puolestani valmis lähtemään sinne.
PK-seudulla koluamiani paikkoja ovat Chaplin, Ritz, Merlin ja Tali.
Kaktus sanoi:Minä haluan tuohon mukaan! :ahem:
Tulen möötteen Kaktuksen kohdussa.Kaktus sanoi:Minä haluan tuohon mukaan! :ahem:
:sad:Kaktus sanoi:Mitä helvettiä te nyt siinä houritte kuupot :jaska:
niinpä näyttää.. :dunno:Charlie sanoi:No niin, nyt projekti on ottanut ratkaisevan askeleen eteenpäin. :alppu: