:doubtful: :idea: Jotenkin tulee sellainen mielikuva, että Thyellalle haluttaisiin peliasuksi jotain tällaista:
Näytä liitetiedosto 14669
Toi on ihan hyvä. Kunhan ei kiristä liikaa
:doubtful: :idea: Jotenkin tulee sellainen mielikuva, että Thyellalle haluttaisiin peliasuksi jotain tällaista:
Näytä liitetiedosto 14669
Nyt loppuu Hylliksen kiusaaminen. Tekee vielä martyyrivetäytymisen.
Neibbs, koska olen teita vahvempi. Sitapaitsi oon iso tytto, osaan puolustaa itteani... jos ei muuten ni laulamalla teidat suohon tuolla mootessa.
Neibbs, koska olen teita vahvempi. Sitapaitsi oon iso tytto, osaan puolustaa itteani... jos ei muuten ni laulamalla teidat suohon tuolla mootessa.
Kaikki muut marttyyrivetäytyy ja Thyella pelaa yksinään.. :eek!:
Tuosta uusi iskurepliikki Jonille & kumppaneille, "voisitsä laulaa mut suohon?"Neibbs, koska olen teita vahvempi. Sitapaitsi oon iso tytto, osaan puolustaa itteani... jos ei muuten ni laulamalla teidat suohon tuolla mootessa.
Tuli tänään lätkittyä break-ennätys, vaikka framet hävisinkin töikaveria vastaan 3-1.
Breikki oli 25, sisältönä 6 viimeistä palloa.
Järjestin pienen yllätyksen turnaukseen.
Meinaat jotteivat sitä haisevaa yllätystäsi huomaa ennen turnausta?Järjestin pienen yllätyksen turnaukseen.
Varmisteleva kysymys snooker-asiantuntijoille:
Kun snookerissa tekee ns. miss-cuen, yli (yleensä kovavoimaisessa lyönnissä) ainoastaan hipaisee kiveä mailalla, jolloin kuuluu tämä ikävä korkeaoktaavinen äänähdys, niin kyseessä lienee myös snooker-pelissä virhe, riippumatta siitä, osuuko kivi lyönnin jälkeen kohdepalloon?
Varmisteleva kysymys snooker-asiantuntijoille:
Kun snookerissa tekee ns. miss-cuen, yli (yleensä kovavoimaisessa lyönnissä) ainoastaan hipaisee kiveä mailalla, jolloin kuuluu tämä ikävä korkeaoktaavinen äänähdys, niin kyseessä lienee myös snooker-pelissä virhe, riippumatta siitä, osuuko kivi lyönnin jälkeen kohdepalloon?
Niinhän väitit :thumbfh:
Mä en ole ennen tavannu moista, että olis tullut. Menisköhän epäselvä tilanne, eli osuuko useasti kiveen vaiko liukuuko kiveä pitkin, lyöjän eduksi, kuten yhtäaikainen osumakin :doubtful: