F1-forumin varmat - vedon lyönti toikki

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
2011 oli ajamassa Williamsin kauden parasta sijoitusta ennen kolaria, josta Hamiltonia rangaistiin. Viime vuonna Chilton törttöili.

Mutta joo, 2012 tosiaan meni Espanjan voiton jälkeen perseilyksi.
Menihän setänäkin vuonna kuin unta vaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tänään DAVID FERRER myllyttää Rafael 'Pallinaama' Nadalin Rolan Karoossa.

Lunssila

Well-known member
Juuhvittu taas näitä saatanan hevosia. Ei mitään järkeä.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Sampsa ei napeilla pelaa.
Moon tuonne ehkä huimat 70 egee panostanut sen vuoden aikana mitä olen rekkautuneena ollut. Kerran parissa-kolmessa kuukaudessa pelaan ja voittanut pari kertaa. Piti kotiuttaa jo, kun saldo oli +200 mutta en nähnyt vaivan arvoiseksi (edellyttää sen, sen ja sen dokkarin lähettämistä ensimmäisellä nostokerralla). Tänään oli saldo 150 ja Nigerian paitsion jälkeen +200. Leikkirahaa kunnes ne realisoi. Niinkuin Pöhkiksen sijoitukset.

Pelaan todellakin napeilla.

burb

.
Saksan voittamattomuus varsinaisella peliajalla tuhosi mun systeemin. Jalkapallo on paska laji.

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
No nyt:

Pitkävedon kohde 231 Leverkusen (+1) - FC Köbenhavn; ykkösmerkki tarjoaa kertoimen 0,97.
Peliaikaa varmoille tuloille 21.40 asti. :ahem:

Tuottoa voi hakea kohteesta 419 (Sunderland kertoimella 2,03) ja hupia kohteesta 397 (Radio Nova, eiku Rodionova, kertoimella 5,70)

burb

.
Ei nuo jalkapallon potkiskelijat osaa taas yhtään pelata mun mieliksi. Eilen hävisin vitosen, tänään samoin.
On, on perkelettä. Tulis vaan kuula ja tappas. Kyllä sitten pitää olla hommaa.

Iso Masa

Anonyymit Kyynikot
No, ei ne Baseballin pelaajat myöskään pelaa tahdon mukaisesti. Lyö juoksuja ihan väärissä joukkueissa, ihan liian paljon tai ihan liian vähän.

Huomenna voisi kokeilla Jatsia. Jos Jyväskylän reissusta ovat jotain oppineet, niin Ilves häviää kesät-talvet.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ei nuo jalkapallon potkiskelijat osaa taas yhtään pelata mun mieliksi. Eilen hävisin vitosen, tänään samoin.
On, on perkelettä. Tulis vaan kuula ja tappas. Kyllä sitten pitää olla hommaa.
Noh, noh! Liikaa dramatiikkaa ladattu. Vittumaisesti sanoen, kyllä se siitä, mutta näin on myöskin oikeasti.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vaikeeta on toisinaan, se on tullut todettua joskus. Onneksi on toisenkinlaisia päiviä.
Olen pelannut tänään pitkästä aikaa muutaman urheiluvedon, kaikki näyttivät osuneen.

Suomi - Ukraina, 2 vetoa - 2 voittoa.
IFK Värnamo - Hammarby, voitto.
Villareal - Barcelona, voitto
FH - Fjölnir, voitto
Liettua - Angola, voitto

Veikkauksen tilillä ollut 49 euroa kasvoi näiden johdosta tajunnat räjäyttävään 71 euroon.