F1-Forumin virallinen möötte 15.5. Tampereella

Örfil

Guest
Muille tiedoksi että tapahtuma liittyy Forumin kKWCS sarjaan ja sitä ennen on kauden 3. kisa Kaanaassa.

Vielä pari kuskipaikkaa auki.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Muille tiedoksi että tapahtuma liittyy Forumin kKWCS sarjaan ja sitä ennen on kauden 3. kisa Kaanaassa.

Vielä pari kuskipaikkaa auki.
Tai itseasiassa, koska möötet olivat aikaisemmin olemassa, KKWCS-liittyy F1-Forum viralliseen mööttetapahtumaan.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Plevnassa oli täyttä, joten pöytävaraus on tehty nyt Oluthuone Esplanadiin. Kyseinen paikka on samaa ketjua Plevnan kanssa, joten paljon samoja tuotteita (sekä ruoan että juoman osalta) on myynnissä.

Matkaa O'Hara'sista on Google Mapsin mukaan 300m, joten siirtymä on äkkiä tehty. Pöytä on varattu klo 16:30->

Ilmoitelkaa mielellään edelleen jos olette tulossa paikalla, että osataan paremmin varautua tilan puolesta. Ei ole myöskään haitaksi, jos kartingiin osallistuvat ilmottaisivat, jos eivät ole tulossa paikalla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Porukka vaan peruu tulemisiaan Ohuorasiin ja Plefnaan, mutta kukaan ei ole sanonut varmaksi mitään:eek: Minä ainaskin kattelen aika-ajot ja käyn mutustamassa...ehken pyttipannun. Niin ja Fingerpori-olut pitää ottaa.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Pikaisesti kerätty lista hahmoista, jotka olisivat (käsittääkseni) tavalla tai toisella osallistumassa möötteen:

Jacques
Dominic
Pyryf
Kouvo
FO110K
Andy
Totke
Nipsuhuuli
lfb
WoPe
Haikki
Asko S.
PuoliPöhkö ?
S.A ?
JayR ?

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pikaisesti kerätty lista hahmoista, jotka olisivat (käsittääkseni) tavalla tai toisella osallistumassa möötteen:

Jacques
Dominic
Pyryf
Kouvo
FO110K
Andy
Totke
Nipsuhuuli
lfb
WoPe
Haikki
Asko S.
PuoliPöhkö ?
S.A ?
JayR ?
Täytyy nyt sanoa että aika heikko on kyllä osanotto möötten. Tostakin porukasta varmaan puolet kaikkoaa ensimmäisen tuopin jälkeen. :thumbup:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Porukka vaan peruu tulemisiaan Ohuorasiin ja Plefnaan, mutta kukaan ei ole sanonut varmaksi mitään:eek: Minä ainaskin kattelen aika-ajot ja käyn mutustamassa...ehken pyttipannun. Niin ja Fingerpori-olut pitää ottaa.
no mä meen sinne minne muutkin ja autokuntamme (nipsu, lfb, totke, minä) lähtee tampereelta joskus klo19 aikoihin..

Joni

Well-known member
Itse tulisin jos olisi vaan rahaa. Taitaapi varmaan muuten kyllä valitettavasti tulematta. :rolleyes:

Joni

Well-known member
Itse tulisin jos olisi vaan rahaa. Taitaapi varmaan muuten kyllä valitettavasti tulematta. :rolleyes:
Taino saatan tulla mutta en ole vielä satavarma. Nipsun kyydillä olisin tulossa jokatapauksessa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Plevnassa oli täyttä, joten pöytävaraus on tehty nyt Oluthuone Esplanadiin. Kyseinen paikka on samaa ketjua Plevnan kanssa, joten paljon samoja tuotteita (sekä ruoan että juoman osalta) on myynnissä.

Matkaa O'Hara'sista on Google Mapsin mukaan 300m, joten siirtymä on äkkiä tehty. Pöytä on varattu klo 16:30->

Ilmoitelkaa mielellään edelleen jos olette tulossa paikalla, että osataan paremmin varautua tilan puolesta. Ei ole myöskään haitaksi, jos kartingiin osallistuvat ilmottaisivat, jos eivät ole tulossa paikalla.
Olen missannut tyystin tämän ilmoituksen. Paikalla.

FO110K

Banned

Pöytävaraus on tosiaan 16:30 - 18:30. Kabinetti itsessään ei kustanna mitään, mutta seuraava porukka saapuu about klo 19:00, eli meidän pitäs hoitaa ruokailut tuossa ajassa...