No tuohan ois jo saman kadun varrella. Ja nettivarausmahollisuuskin on! :thumbup: :thumbup: :thumbup:VR sanoi:
No tuohan ois jo saman kadun varrella. Ja nettivarausmahollisuuskin on! :thumbup: :thumbup: :thumbup:VR sanoi:
Loistavaa :thumbup:Timoteus sanoi:Kaipa sitä pitäisi saapua paikalle möötteilemään...
tulishan se.. puolet halvemmaksi.Matxi sanoi:Hmm. Eikös tossa tosiaan tule aika paljon halvemaksi jos jonkukans menee kimppaan ja varaa 2hengen huoneen?
Juuri niin.Jacques sanoi:tulishan se.. puolet halvemmaksi.
Mihin aikaan huoneen saa käyttöönsä ja milloin se pitää luovuttaa?
Omenahotellin huoneeseen pääsee klo 16, jollloin ovikoodit astuvat voimaan. Huoneet luovutetaan lähtöpäivänä klo 12.00 mennessä, jonka jälkeen ovikoodit eivät enää toimi.
Lähiaikoina on tulossa myös mahdollisuus tuloajan aikaistamiseen pienestä lisämaksusta.
Miulla on sama idea - ilta junalla takas helsinkiin.....Charlie sanoi:Onko se nyt edes välttämätöntä jäädä yöksi? Itse en ajatellut niin tehdä, vaikka paikalle saapuisinkin.
Eihän se ole välttämätöntä.. Jokaisen oman harkinnan ja mielivallan alainen asia on se.Charlie sanoi:Onko se nyt edes välttämätöntä jäädä yöksi? Itse en ajatellut niin tehdä, vaikka paikalle saapuisinkin.
Näkyykö Grand Star Cafe:ssa muuten MTV3+? :doubtful: :wink:
Missäs se on, mä voisin tulla sinne kun en Treella voi ruveta joka viikonloppu resuamaan.Nopeahuoli sanoi:No jopas sattui! :eek!:
Meilla on samana iltana Ulkomaan osaston mootte Stadissa!
Mina, Myllis ja Sam on jo remmissa! :thumbup:
Kiitos, kun noin tarkasti ilmoitit paikankin...Nopeahuoli sanoi:Ei olla päätetty vielä. Jossain vaan missä saapi kaljaa ja mahtuu istumaan.
Tervetuloa vaan!
Kyllä. Pelkkä fillari! :thumbup:K.Yrjola sanoi:Varmasti myöskin tiedätte mikä on forumilaisten ns. virallinen mööttevarustus?
K.Yrjölän tapauksessa se on ämpäri, räpylät, lehtiö ja kuulakärkikynä. Varmaa tietoa. :ahem:K.Yrjola sanoi:Varmasti myöskin tiedätte mikä on forumilaisten ns. virallinen mööttevarustus?
Orava sanoi:K.Yrjölän tapauksessa se on ämpäri, räpylät, lehtiö ja kuulakärkikynä. Varmaa tietoa. :ahem: