F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaipa sitä pitäisi saapua paikalle möötteilemään...

Hmm. Eikös tossa tosiaan tule aika paljon halvemaksi jos jonkukans menee kimppaan ja varaa 2hengen huoneen?

Pieni miinus Omena-hotellissa moottoripyörällä paikalle saapuvan kannalta, koska pyörälle pitää vielä etsiä parkkipaikkakin jostain talosta (11 € /12h) ja aika-ajot ajetaan klo 14. Vaatteetkin pitäisi vielä jossain vaihtaa.
Mihin aikaan huoneen saa käyttöönsä ja milloin se pitää luovuttaa?

Omenahotellin huoneeseen pääsee klo 16, jollloin ovikoodit astuvat voimaan. Huoneet luovutetaan lähtöpäivänä klo 12.00 mennessä, jonka jälkeen ovikoodit eivät enää toimi.

Lähiaikoina on tulossa myös mahdollisuus tuloajan aikaistamiseen pienestä lisämaksusta.

Onko se nyt edes välttämätöntä jäädä yöksi? Itse en ajatellut niin tehdä, vaikka paikalle saapuisinkin.

Näkyykö Grand Star Cafe:ssa muuten MTV3+? :doubtful: :wink:

Charlie sanoi:
Onko se nyt edes välttämätöntä jäädä yöksi? Itse en ajatellut niin tehdä, vaikka paikalle saapuisinkin.

Miulla on sama idea - ilta junalla takas helsinkiin.....

Seuraavana vkl. kuitenkin yövyn tuossa suomen turussa!
Ett silleen!!!!!!!!

Vois ehkä jopa harkitakin, jos sais ilmaisen yöpaikan aamupalalla tosta Tuomiokirkonkadulta..

Omena-hotellit on aika legendaarisia. Noi ovikoodit, ravintolana patukka-automaatti ja portsarina Securitas...Ainakin joissain tälläisellä konseptilla toimiva Omena löytyi.

Charlie sanoi:

Näkyykö Grand Star Cafe:ssa muuten MTV3+? :doubtful: :wink:
Eihän se ole välttämätöntä.. Jokaisen oman harkinnan ja mielivallan alainen asia on se. :)

MTV3+:sta en tiedä.

Olen muuten lisäillyt tuohon toikin alkuun möötteen osallistuvien nimiä, jos joku ei huomannut.. :)

Viimeksi muokattu:
Nopeahuoli sanoi:
No jopas sattui! :eek!:

Meilla on samana iltana Ulkomaan osaston mootte Stadissa! :D

Mina, Myllis ja Sam on jo remmissa! :thumbup:

Missäs se on, mä voisin tulla sinne kun en Treella voi ruveta joka viikonloppu resuamaan.

Ei olla päätetty vielä. Jossain vaan missä saapi kaljaa ja mahtuu istumaan.

Tervetuloa vaan! :thumbup:

Printtaa toi mun passikuva tosta sit lompsaas, ni tunnistat kaverin.

Myllishän on tässä:

nerd.jpg

Samista en tiedä kun en oo iknä tavannu :confused: