F1-Forumin virallinen Möötte|Miitinki|Tapaaminen Tampereella 22.5.2004!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jacques
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ehkä paras möötte jossa olen ollut. Viihtyvyydestä kertoo sekin, että Helsinkiin tuli lähdettyä vasta klo 21 junalla. :)

Juu olipas hauska möötte, pidempää sepostusta voisi kirjoitella myöhemmin, jos jaksaisi :) Mutta ainoa miinus oli porukan suhteellinen vähäisyys ja se että piti suht. koht. aikasin poistua, kun oli toiset pippalot :eek!:

Minultakin löytyy kuvia, mutta yleisön toivomuksesta linkin saa minulta pyytämällä, eli privaa, tai mailia (jaska@domppari.com) tulemaan, niin kerron linkin...
Ett silleen!!!!!!!!!!

jaskalla on rivat täynnä! Ei ota tilauksia vastaan.

paikalla oli itseni lisäksi Charlie, Timoteus, Kortteen Topi, Silkku, jaska, Juskanen, Arnold, Wilpuri ja Sammypiru, jonka perhekin piipahti paikalla. :)

Veschacher oli myös mukana, mutta joutui valitettavasti poistumaan jo alussa uuden anniskelupaikkoja koskevan lain takia. Siitä asiasta ei tässä sen enempää. Lisätietoja voi kysellä minulta privalla, jos jotain asia kiinnostaa niin paljon. :)

Viimeksi muokattu:
Jaa, että ikäraja tiputti velipojan kanveesiin? Mahtoi kyrpiä?:)

Captain Howdy sanoi:
UP-möötessä olivat läsnä:
Myllis
Nopeahuoli
K.Yrjola
Sam
Jusban
Albert Oil
Arnold
Juskanen
Captain Howdy

Valehtelet, itse en ole ollut missään ja eivät Arnold ja Juskanen voi olla kahdessa möötessä yht´aikaa.

jusban sanoi:
Valehtelet, itse en ole ollut missään ja eivät Arnold ja Juskanen voi olla kahdessa möötessä yht´aikaa.

Sen tosiasian lisäksi, että unohdin tyystin KnowHown!

Captain Howdy sanoi:
UP-möötessä olivat läsnä:
Myllis
Nopeahuoli
K.Yrjola
Sam
Jusban
Albert Oil
Arnold
Juskanen
Captain Howdy

Kavi kylla tuuri, silla arnold, juskanen ja noppis saapuivat hetkea ennenkuin itseni piti poistua.
Illalla vedinkin sitten kannit pikkuveljen kanssa maailmaa parantaen.

Hyva jengi! :thumbup:
Oli tosi mukava tavata. Syssymmalla uudestaan. :ahem: