F1-Forumin WAP-sivut

Marsin Muinais Mies

Martian Member
Liittynyt
1.9.2002
Viestit
534
Joo tota ymmärrän,että Antilla tai kuka liekin joka wap-sivuja ylläpitää on varmaan muutakin tekemistä kun niiden kans vääntää, mutta pitkään rohkeutta keränneenä esitän
vähäisen toiveen
-hmmph-
esitän siis pienen pyynnön
-hmmph-
teen ehdotuksen
-hmmph-
suurella metelillä vaadin
että wap-sivuja uudistettaisiin ja laajennettaisiin.
Eli nykyisin sieltä löytyy samat uutiset ku f1-forum.fi:stä,mutta pätkittyinä. Miksei sinne voi täysmittasia uutisia laittaa.
Ja kun wappisivut on, niin olis kiva jos sieltä lötyis esim. kisakalenteri ja pistetilastot ja tiimit&kuskit ja reaaliaikanen kisaseuranta ja keskustelufoorumin luku&kirjoitus ja tulevaisuudessa kännykkään f1-kisat suorana ja ....
taisi mopo karata käsistä jossain vaiheessa. Mutta luulisin että listan alussa oli pari toteuttamiskelpoista ideaa. Koskien seuratuimpia ja suosituimpia sarjoja. Eli kilpavenetilastoja en kaipaa...
Ja joo ja vakiotavarana wap-sivuille kuuluu soittoäänien ja logojen latausmahdollisuus.

Miten ja kuka nuo toteuttais? En minä tiedä. En minä ainakaan. Huu...

Kuinka moni lukee f1-forumin wap-sivuja? Onko muita kun minä eli

yks

?

Ja osoite oli: http://www.f1-forum.fi/wap/index.wml


-hmmph-
näyttää olevan etusivulla soittoäänilinkkejä ja pda vehkeiden sivut on mainittu ja irkkikin on mutta missä wappi...?
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Marsin Muinais Mies sanoi:
-hmmph-
näyttää olevan etusivulla soittoäänilinkkejä ja pda vehkeiden sivut on mainittu ja irkkikin on mutta missä wappi...?
En tiennytkään että se toimii palvelinsiirron jälkeen. Wap-versiota ei virallisesti enää tueta. Saan kohta uuden puhelimen ja voin alkaa kehittämään jotain, mutta...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Re: Re: F1-Forumin WAP-sivut

Antti sanoi:
Aika on rajallista... ;)

Varmaan saa myös auttaa jos haluaa ;)

Arvasinko sinne päinkään :D
Ett silleen!!!!!!!!
 

Marsin Muinais Mies

Martian Member
Liittynyt
1.9.2002
Viestit
534
Re: Re: F1-Forumin WAP-sivut

Antti sanoi:
En tiennytkään että se toimii palvelinsiirron jälkeen. Wap-versiota ei virallisesti enää tueta. Saan kohta uuden puhelimen ja voin alkaa kehittämään jotain, mutta...
Aijjaa-ha. Ettei enää tueta...:(

Sivujen osoite vähän muuttui aiemmasta.

Älköön f1-foorumi kulkeko kehityksen yleistä suuntaa vastaan tässä asiassa!
Wap-sivut ns. tulee vielä! Enemmän niitä pystytetään kun suljetaan, tai niin mä luulen... No kuitenkin, GPRS:n myötä niiden käyttö on halvempaa ja mukavampaa(nopeampaa) mitä silloin kun asiasta uutena suureen ääneen metelöitiin. Vainaita niistä tulee sitten kun joka toinen kännyn käyttäjä marssii www-sivuja ymmärtävä puhelin taskussaan ja verkkojen tiedonsiirtonopeus ja kapasiteetti mahdollistaa huomattavasti nykyistä nopeamman & suuremman liikenteen.
örrrmmm, jos silloinkaan, mun mielestä puhelin laitteena sopii erinomaisesti jo haettaessa tarkasti määritellyn täsmätiedon hankkimiseen (paikallinen sääennuste, tietyn osakkeen pörssikurssi, f1-kisan tulokset!;) ) johon wappi -sydeemit vissiin tarkotettiinkin.
Ja joo ja, aiemmin wap-palveluiden tarjoajilla tuntui olevan kova usko käyttäjien haluun maksaa palveluiden käytöstä maltaita. Ei enää, lienevät viisastuneet. Maikkarin handy on pääosin ilmainen palvelu. YLE on halunnut sitkeästi wap-käyttäjien maksavan niistä samoista uutisista jotka teksti-tv:stä näkee ilmaiseksi.
:rolleyes:
No nyt YLEn wappi-sivut menee taas uusiksi.
Peijooni, alkoi jarnatuttamaan! No nyt loppu.

Jos jotain wap-sivuston tynkää tulee tehdyksi, niin ainakin mulle riittää yksinkertaiset tekstipohjaiset sivut ilman kuvia ja muita ihmevirityksiä mitä on esim. maikkarin handyssä. Sielä on yritetty vääntää hienot taulukot kehyksineen sm-liigan pistepörssistä ja joukkuekohtaisista tilastoista,mutta ainakin mun puhelimes näkyy vaan ne taulukon kehykset ja varsinaisen sisällön kohdalla näkyy rivi pisteitä! En mä joukkueiden logoillakaan näe suurta informaatioarvoa olevan.
tssst tssst .... No ei siitä enempää.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Wap-versiota on nyt hieman korjattu ja uusissa uutisissa näkyy enemmän tekstiä. Sekä vanha että uusi osoite toimivat, eli lyhyesti f1-forum.fi/wap
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Ei oikein vieläkään toimi tuo wap... mutta f1-forum.fi/pda toimii ainakin minun puhelimessa ja siinä saa näkyviin kaikki tekstit.
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Antti sanoi:
Ei oikein vieläkään toimi tuo wap... mutta f1-forum.fi/pda toimii ainakin minun puhelimessa ja siinä saa näkyviin kaikki tekstit.
Ei tuohon puhelinta tarvii. Toimii ainakin mun selaimessa :confused:
 

Unregistered

Guest
Annoin sitten periksi ja kokeilin että ymmärtääkö se Nokia noita pda-sivuja. No ymmärtäähän se, ainakin sen verran että jutut voi lukee kokonaisuudessaan! Kokeilin "ei niin uudella" puhelimella eikä tuo mitään haitannut, toimii.
Joten v****** wap-sivuista, ei niitä näköjään tarvita, kun samat jutut saa luettua muutenkin.
 

Marsilainen

Guest
Mitäs täälä taas on säädetty, kyllä mä jonnekin kirjauduin, mutta olen silti "unregistered"!?

Hmmph, mitäs jos naputtelen tunnukseni tonne ylös...

jaa, nyt mun User name on liian pitkä!
Prkl!
 

Marsi

Guest
En pääse kun tänne. User name on liian pitkä tai jotain.
Nojjohannyt.
 
Ylös