F1-Forumin yhteinen MIKA HÄKKINEN-video!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jonkinlainen kategorinen päämäärä varmaan tarttis asettaa, eli tässä tapauksessa varmaan kyseeseen tulisi kollaasi Mikan F1-urasta.
Häkkisen ensimmäinen DTM testi vuodelta 2001, jossa hän testaa niin Westin kuin Warsteinerin väreissä olevaa Mersua.
HUIKEETA! Ihan mahtavaa! *Taputtaa karvaisia pieniä käsiään* *apinat tekee kuperkeikkoja taustalla!*

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Eilen sain jotain 2 minuutin kieppeillä värkättyä. Aika värkkäämistähän tuo on.

Katotaa nyt, ehkä illalla pläjähtää, niin pääsee shakaalit valloilleen.

Örfil

Guest
Löytyyköhän jotain pätkää Häkän nuoruudesta kun oli vielä karttikeijo? Sellanen ihan alkuun, niin tulee hommat kronologisessa järjestyksessä. Jossain Ylen arkistopätkissä joskus olen sellaisen nähnyt...

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Mun mielestä siihen videoon voisi laittaa vaikka videoita siitä, kun Mika ajaa formulaa. Parhaita kuvia olisi sellaiset, missä Mika ajaa lujaa ja on voitolla.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kas, en oo varma pystynkö ton tuolta helposti downloadaamaan, mut ainakin stillejä pitäis pystyä ottaa.
Miulla on koneella semmonen kikare jolla saa areenasta (ja arkistosta) matskua talteen, mutten nyt kuolemaksenikaan muista sen nimeä. Palaan asiaan kun pääsen kotio, ellei joku muu löydä sitä ensin..

Mutta siis on mahdollista.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Homma selviö!

Rupes tuntumaan, et ei tätä kaikkee kyl yhden biisin sisään saa. Toi Show must go on :kin liittyy ehkä enemmän noihin 93-97 vaikeuksien vuosiin, ja mm. Adelaiden onnettomuuteen. Tohon lapsuus/nuoruusaikaan tarttee keksiä joku toinen biisi ja sama homma sitten sinne menestysvuosille.

Biisit tarttee vaan olla sen verran ei moderneja, ettei Youtube ala sylkeä niitä ulos, koska *hitler*.

Knoukka

Well-known member
Homma selviö!

Rupes tuntumaan, et ei tätä kaikkee kyl yhden biisin sisään saa. Toi Show must go on :kin liittyy ehkä enemmän noihin 93-97 vaikeuksien vuosiin, ja mm. Adelaiden onnettomuuteen. Tohon lapsuus/nuoruusaikaan tarttee keksiä joku toinen biisi ja sama homma sitten sinne menestysvuosille.

Biisit tarttee vaan olla sen verran ei moderneja, ettei Youtube ala sylkeä niitä ulos, koska *hitler*.

Remix?
Muitakin varmaan löytyy. Pituuttahan noissa on enämpi ja ainakin mun mielestä ovat iskevämpiä tollaseen käyttöön. Vähemmän kliseisiäkin.

burb

.
Miulla on koneella semmonen kikare jolla saa areenasta (ja arkistosta) matskua talteen, mutten nyt kuolemaksenikaan muista sen nimeä. Palaan asiaan kun pääsen kotio, ellei joku muu löydä sitä ensin..

Mutta siis on mahdollista.
http://mpartel.github.com/yle-downloader-gui/

Edit1: Toinen linkki: http://dl.dropbox.com/u/4236217/rtmpdump-yle-ruutu-katsomo-1.4.3-win32.rar

En tiedä onko nuo sama juttu vai eri, nyt en kerkiä tarkastelemaan.

Edit2: Eiku just sen verran kerkesin tsekkaamaan että mulla on tuon jälkimmäisen linkin mukainen ohjelma ollut itsellä, tuosta ekasta en tiedä mitään. Voi olla että on peräti samaa koodia alunperin mutta erilainen Windowsin käyttöliittymä eli käyttis.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mun mielestä siihen videoon voisi laittaa vaikka videoita siitä, kun Mika ajaa formulaa. Parhaita kuvia olisi sellaiset, missä Mika ajaa lujaa ja on voitolla.
Noni. Heti meni koko homma pilalle kun Jjusban tuli ideoineen paskomaan koko jutun!