F1 kauden 2022 testit

Proderoch

Well-known member
Liittynyt
8.10.2017
Viestit
73
Tilasin Elisa Viihteen kautta V Sport1 / Viaplay palvelun. Nyt näkyy harkatkin livenä TV-digiboksin, läppärin ja iPhonen kautta. (y)
Mulla V Premium Viihteessä -50% aina kuukausi kerrallaan. Olen aina irtisanonut paketin kuukauden jakson loppuun ja avannut sitten samalla tarjouksella uudestaan. Saas nähdä kuinka pitkään onnistuu tämä.

Toki F1 TV Pro on myös.

Lähetetty minun SM-F926B laitteesta Tapatalkilla
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Mulla V Premium Viihteessä -50% aina kuukausi kerrallaan. Olen aina irtisanonut paketin kuukauden jakson loppuun ja avannut sitten samalla tarjouksella uudestaan. Saas nähdä kuinka pitkään onnistuu tämä.

Toki F1 TV Pro on myös.

Lähetetty minun SM-F926B laitteesta Tapatalkilla
Elisa Viihde V Premium minullakin ja toki samalla maksulla näkee Viaplayn.

Hyvä päivä Zhoulle tänään. Loppulistalla 2. ja kierroksia kertyi 83.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Kumpiko näistä sitten näyttää hitaammalta...


Silmä on jo tottunut Ferrarin möhkäleeseen. En usko että on kärjessä, mutta ilmeisesti ihan toimiva. Mersulla kuulemma vaikeuksia. Mitä jos ei kulje niin voisivatko vaihtaa takaisin edelliseen versioon avauskisaan? Se näytti ihan hyvältä perusautolta.
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Silmä on jo tottunut Ferrarin möhkäleeseen. En usko että on kärjessä, mutta ilmeisesti ihan toimiva. Mersulla kuulemma vaikeuksia. Mitä jos ei kulje niin voisivatko vaihtaa takaisin edelliseen versioon avauskisaan? Se näytti ihan hyvältä perusautolta.
Mercedes on yrittänyt liian radikaalia ratkaisua. Tulee mieleen McLarenin delfiini-nokka-auto kaudella 2003,joka oli liian radikaalisti erilainen, eikä koskaan toiminut. McLaren ajatti sitten koko kauden 2003 kauden 2002 autoaan.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2458
Kyllähän tässä varmasti menee useampi kisa ennen kuin voimasuhteista alkaa kunnolla saada selkoa ja sittenkin päivitykset voi keikauttaa tilanteen ihan päälaelleen. Ottaa aikansa ihan jo sekin, että tallit oppii säätämään noita autojaan ja saavat toimimaan halutusti.
 

Tööt

Well-known member
Liittynyt
15.1.2008
Viestit
195
Mersulla ei mitään ongelmia, selvästi nopein auto. Väsynyttä hämäystä kuten joka vuosi
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Ketä kuskia haluatte voittavan mestaruuden tänä vuonna?
Itselleni ihan sama kuka sen voittaa, mutta jos on pakko valita niin ehkä Hamilton kuitenkin. Ei minulla olisi toisaalta ongelmaa että Verstappen voittaisi myös tänä vuonnakin tittelin.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
Kyllä minä ainakin soisin, että voittaja olisi jostain muista talleista. Mersun ja Red Bullin ylivoima on kestänyt jo aika kauan.
 

Haigi

Well-known member
Liittynyt
1.2.2008
Viestit
420
Sijainti
Lievestuore
Kyllä Sainz on meikäläisen suosikki,toivottavasti on tasaista eri tallien välillä.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Ketä kuskia haluatte voittavan mestaruuden tänä vuonna?
Itselleni ihan sama kuka sen voittaa, mutta jos on pakko valita niin ehkä Hamilton kuitenkin. Ei minulla olisi toisaalta ongelmaa että Verstappen voittaisi myös tänä vuonnakin tittelin.
Enpä välitä kuka voittaa, mutta toivon, että seuraavat kymmenen mestaruutta eivät mene Verstappenille. Mersukuskejakaan en erityisemmin kannata. Ulkopuolisista Sainzin tai Norriksen voitto ei haittaisi. Mutta enpä niitäkään fanita.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4183
Red Bull näyttää saaneen paketin kuntoon, on se vaan virtuoosi tuo Newey... Pari hienosäätöä ja uudet palikat viimeiseen testipäivää ja kaikki natksaa kuin kki mummoon...
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Ketä kuskia haluatte voittavan mestaruuden tänä vuonna?
Itselleni ihan sama kuka sen voittaa, mutta jos on pakko valita niin ehkä Hamilton kuitenkin. Ei minulla olisi toisaalta ongelmaa että Verstappen voittaisi myös tänä vuonnakin tittelin.
Nyt voisi olla Maranellon korskuvan orin vuoro pitkän kuivan kauden jälkeen. Räikkösen mestaruudesta jo ikuisuus. Eli joko Sainz tai Leclerc saisi voittaa.
 

amiraali

Super Moderator
Ylläpitäjä
Liittynyt
22.4.1999
Viestit
8809
Kaikista muista mestari, paitsi Hamiltonista.
 
Ylös