F1-kausioppaat 2013

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Molempien iltapäivälehtien kausiennakot ovat tulleet kauppoihin. Tyydyin IS:n (Veikkaajan) versioon. Harmittavasti kisakalenteria ei tullut seinälle ripustettavassa muodossa. Eipä tuossa pikaisella selailulla mitään mullistavaa ollut. Pitää vielä tuo IL:n läpyskä hakea ja plärätä lävitse, että voi jotain vertailua suorittaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Molempien iltapäivälehtien kausiennakot ovat tulleet kauppoihin. Tyydyin IS:n (Veikkaajan) versioon. Harmittavasti kisakalenteria ei tullut seinälle ripustettavassa muodossa. Eipä tuossa pikaisella selailulla mitään mullistavaa ollut. Pitää vielä tuo IL:n läpyskä hakea ja plärätä lävitse, että voi jotain vertailua suorittaa.
Itse luin läpi jo IL:n version eilen. IS:n vastaavaa selatessa tuli vaikutelma, että olisi ehkäpä enempi luettavaa. Pitääkin tänään ainakin aloittaa.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Veikkaajan läpyskä oli kyllä lievähkö pettymys, talliesittelyt kun alkavat jo sivulta 28 ja jatkuvat loppuun asti siitä. IL:n lehti oli odotuksiin nähden positiivinen yllätys.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Itse pidän enemmän tästä Veikkaajan versiosta. Ja on talliesittelyjen jälkeen ainakin vielä paremmat ratakartat tulossa.
 

Ferraro

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
140
Tulipa törsättyä oikein kunnolla ja ostettua molemmat lehdet. Laatu oli yllättävänkin hyvä (johtuuko sitten siitä etten oikein mitään uskaltanut odottaa), ehkä enemmän itse pidin Veikkaajan eli IS:n versiosta hyvien tiimi- ja rataesittelyiden takia, mutta hyviä olivat molemmat. IL:n lehdessä oli sitten taas hieman enemmän pidempiä artikkeleita ja sitä kautta luettavaa. Nyt pitää vaan saada lykättyä nuo kylkiäisenä tulleet roskalehdet pois silmistä niin olen suhteellisen tyytyväinen sijoitukseeni. :rolleyes:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Nyt pitää vaan saada lykättyä nuo kylkiäisenä tulleet roskalehdet pois silmistä niin olen suhteellisen tyytyväinen sijoitukseeni. :rolleyes:
Itse tiistaina ihan pokkana menin Shellin kassalle pelkän F1-lehden kanssa, ilman iltapäivälehteä, ja myivät mukisematta (ehkei huomannut).
 

Ferraro

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
140
Itse tiistaina ihan pokkana menin Shellin kassalle pelkän F1-lehden kanssa, ilman iltapäivälehteä, ja myivät mukisematta (ehkei huomannut).
Aijaa, toivottavasti oli vain erehdys sillä itse olin siinä uskossa että niitä myydään vain varsinaisten lehtien kanssa... No eipä tuo nyt suuri menetys rahallisesti ole, 2.80€ ei maailmaa onneks kaada. :D
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
IL:n ja IS:n F1 lehdet ja IS:n NHL lehti ihan ilman mitään muita lehtiä pistetty ruokaostosten sekaan S-marketissa ja hyvin on mennyt läpi.
 

Ferraro

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
140
Mutta niistä on kai peritty sekä iltapäivälehden että oppaan hinta?
 

Ferraro

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
140
Ei tietenkään ole, ihan omat viivakoodit noissa on. :D
No pah, sinisilmäisyydestä sakotetaan vai miten se meni. :D Just tossa tarkistin että kummankin lehden kannessa sanotaan myytävän yhdessä irtonumeron kanssa, menin sit sitä uskomaan... No se on onneks edelleenkin vain se 2.80€ minkä menetin. :eek:
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Mä ostin molemmat. Aika turhaa tauhkaahan niissä on. Ja päällekkäisyyksiä.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
IL:n ja IS:n F1 lehdet ja IS:n NHL lehti ihan ilman mitään muita lehtiä pistetty ruokaostosten sekaan S-marketissa ja hyvin on mennyt läpi.
Sama juttu. Lukeehan niissä kannessa että myydään vain IS tai IL irtonumeron kanssa, mutta onneksi on käytönnössä saanut ilmankin. IL kausioppaan ostin. Oli ihan ok. Suomen F1-historiaa ym artikkeleita oli 2013 juttujen lisäksi. Ois sitä voinu 3€ huonomminkin sijoittaa.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Ehkä paras lukemani kausiennakko koskaan.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Saakeli tuo 'molan profiili suorastaan huutaa F1:siä sinne. Mutta missä olisivat DRS-alueet?
 
Ylös