Joppe_001
Well-known member
No jopas. En kyllä itse menis ihan noin pitkälleEhkä minulla on oudot mieltymykset, mutta itse jopa nautin välitankkaus-aikakauden taktiikkakamppailuista enemmän kuin nykyisestä Pirelli/DRS-aikakaudesta.
No jopas. En kyllä itse menis ihan noin pitkälleEhkä minulla on oudot mieltymykset, mutta itse jopa nautin välitankkaus-aikakauden taktiikkakamppailuista enemmän kuin nykyisestä Pirelli/DRS-aikakaudesta.
Olihan siinä enemmän mieltä. Nykyisin meno on niin pirun amatöörimäistä.Ehkä minulla on oudot mieltymykset, mutta itse jopa nautin välitankkaus-aikakauden taktiikkakamppailuista enemmän kuin nykyisestä Pirelli/DRS-aikakaudesta.
Eikun se oli Jyväskylässä, mutta toki samaan aikaan Spassa tapahtui kummia!Eiks sun kiinnostus tavallaan 'ollut huipussaan' Spassa 2000?
Niinpä. Tuon ajan hienous oli siinä, että nopeasti renkaita kuluttavan auton sai käännettyä eduksi ajamalla lyhyitä stinttejä. Renkaat hitaammin toimimaan sekä kulumaan saavalla autolla lyhyet stintit eivät taasen olleet järkeviä, mutta kannatti yrittää tehdä yksi tai kaksi stoppia vähemmän. Toki ohittaminen olisi saanut olla silloin helpompaa, mutta nykyään se on jo liiankin helppoa. Pelkät Pirellit tai pelkkä DRS olisi ihan tarpeeksi, Abu Dhabin kaltaisilla DRS-alueilla ei ole enää kyse kilpa-autoilusta, kun huippunopeuksien ollessa vähänkään kohdillaan pääsee heittämällä ohi. Eikä siinä vielä kaikki, ekalla suoralla ei edes kannatakaan yrittää ohittaa kun muuten menettää sijoituksensa seuraavalla.Olihan siinä enemmän mieltä. Nykyisin meno on niin pirun amatöörimäistä.
Jos nykyisin pitää kilpailuja viihdyttävämpänä kuin noina vuosina (ja täten parempana viihteenä), niin kannatta myös vilkaista vaikka Nascaria tai jenkkiformuloita.. Saatatte lapsoset yllättyä, sillä siellä on samaa amatööri menoa, mutta vielä enemmän kohellusta ja actionia.