Trullinkaasu
Well-known member
Kimi ja Puusilmä ovat bestiksiä. :ahem:
Mun käsityksen mukaan Hamilton on myös Sutilin kanssa hyvää pataa.Misa1 sanoi:Lisäksi Näyttäisi tuo Hamilton kaveraavan myös Nicon ja Kubican kans.
Pakko olla, kun Hamilton taisi kostaa Kimille Sutilin puolesta. :wink:Kimika_ sanoi:Mun käsityksen mukaan Hamilton on myös Sutilin kanssa hyvää pataa.
Minulle on jotenkin jäänyt jopa semmoinen mielikuva että Prost oli kantamassa entisen kilpakumppanin arkkua. Korjatkaa jos olen väärässä mutta jostain minulle on tämmöinen mielikuva jäänyt.J.Jake sanoi:Senna-Prost taisi lopulta päättyä hyviin suhteisiin?
Onko tälle mitä lähdettäkin?Trone sanoi:Juu, heti kisan jälkeen Kimi tekstasi Heikille sairaalaan "Sattuiko muniin?", johon Heikki oli vastannut "Sattuu, mutta täällä on hyvät hoitsut".
Hävytöntä kerrassaan, että Kimi saa jatkaa tuollaisen tekstiviestisekoilun jälkeen. Pitäisi olla esimerkkinä nuorille. :nope:Trone sanoi:Juu, heti kisan jälkeen Kimi tekstasi Heikille sairaalaan "Sattuiko muniin?", johon Heikki oli vastannut "Sattuu, mutta täällä on hyvät hoitsut".
Kalle Palanderin lääkäri.kouvotsvoni sanoi:Onko tälle mitä lähdettäkin?
Sinun täytyy muistaa, että et tiedä todellista "siviililuonnetta" tai muutenkaan et ole varmaan tavannut heitä kasvotusten. Esim. Heikki Kovalainen on puheittensa mukaan hyvä ystävä Fernando Alonson kanssa.Misa1 sanoi:Eikait tuon Piquet seniorin kans tullu toimeen juuri kukaan?
Mitä tulee nykykuskien väleihin, niin Heikki tuntuu olevan niin hiirulainen, että he näyttäisivät tulevan hyvinkin toimeen Lewisin kans. Ongelma välillä Alonso-Lewis olikin selkeästi kaksi liian suurta ecoa. Lisäksi Näyttäisi tuo Hamilton kaveraavan myös Nicon ja Kubican kans.
Sinänsä ihmetyttää, että miksi maanläheinen järkiperäinen heppu, kuten Kubica, jaksaa hengailla niinkin mairittelevien hymypoikien kanssa, kuten Nico ja Lewis?
Nicolla ja Lewiksellä ei jalat ole olleet maassa koskaan ja elämä on ns. ruusuilla tanssimista ollut pienestä pitäen. Varsinkin Nicolla. Toki myös Lewisillä, kun Roni hänet nuorna hoiviinsa otti.
Kubica taas ei edes halua asua missään rikkaiden keskellä, vaikka rahaakin olisi. Asustaa kuulemma edelleen jossain yksiöissä, vai oliko peräti kaksio? Kuitenki TS:n mukaan se oli joku rauhallinen pikkukylä italiassa.
Miten siis sellainen ei pintaliitäjä jaksaa noita kahta jotka ovat niin imeliä, että pelkästä kuvasta valuu siirappi :yuck:
Ei varmaankaan mitenkään outoa Monacossa kasvaneelta. Kun ympärillä pyörii maailman kerma, niin kai sitä oppii (ja opetetaan) käyttäytymään, puhumaan ja pukeutumaan hyvin. Tai jo pelkästään siksi, että Nicoa on seurattu median toimesta lapsesta asti. Kasva siinä nyt sitten perussuomalaiseksi juntiksi.Mediaprofeetta sanoi:Minua ainakin ärsyttää Nico Rosbergissa jotenkin teennäinen olemus. Jotenkin "koulutetun" oloinen kuski, etenkin kun tietää että isä Keke on hyvin perillä miten tää bisnes toimii.
Alonsolla on suuri ego, mutta muutenhan kaveri vaikuttaa juntahtavalta suorasanaiselta suomalaiselta. En ihmettele, vaikka tulisi suomalaistyyppisten ihmisten kanssa toimeen.JML82 sanoi:Esim. Heikki Kovalainen on puheittensa mukaan hyvä ystävä Fernando Alonson kanssa.
Siis kaiut kuskeilla olivat kovanlaiset? Vai tarkoitatko egoa eli itsekunnioitusta? Olet kova kaveri leimaamaan maailman luokan kuljettajia hiirulaisiksi, mutta miten olisi, että osallistuisit foorumin karting-kisoihin? Voisit todistaa, ettet itse ole hiiri. Profiilisi paikkakunnan puolesta ei ainakaan välimatka muodostane estettä.Misa1 sanoi:Eikait tuon Piquet seniorin kans tullu toimeen juuri kukaan?
Mitä tulee nykykuskien väleihin, niin Heikki tuntuu olevan niin hiirulainen, että he näyttäisivät tulevan hyvinkin toimeen Lewisin kans. Ongelma välillä Alonso-Lewis olikin selkeästi kaksi liian suurta ecoa. :
Schumi ja Verstappen ovat ainakin hyviä ystäviä.Jone sanoi:Eikös Salo kaveerannut Verstappenin kanssa?