Renessanssinero
Perusfeidaaja
Miten paljon vanhat meriitit painavat nykyhetkenä? Meinaan kun Schumi on valittu kaikkien aikojen toiseksi parhaaksi kuskiksi Sennan jälkeen, niin eikös Schumin kuuluisi olla nykykuskeista se paras edelleen?
Vettel ja Webber samaa tasoa.....sama auto 85 pistettä eroaNipsuhuulelle kysymys, että mihin hän sijoittaisi Räikkösen? En näkisi sitä mahdolliseksi, että keskinkertainen kuski veisi "huippukuskia" keskinäisissä pisteissä, voitoissa, aika-ajoissa sen ajan jonka ferrarilla viettivät. Hassua, että listaat Kovalaisen (joka otti McLadalla niin pahasti turpaan, että tukka lähti) hyviin kuskeihin, kun Massan joka pärjäsi hyvin Schumin kanssa (loppukaudesta) ja ajoi verratten paremmin kuin Räikkönen
Huippukuskit:
- Ei ole
Hyvät kuskit:
- Hamilton (ikävä myöntää)
- Schumi
- Button
- Alonso
- Massa
Keskitason suharit:
- Rosberg
- Vettel
- Webber
- Heidi
- Koba
- Barrichello
Keskitason paskempi jaos
- Petrov
- Sutil
Muut sitten harmaata kasaa paitsi Kovalainen saa erikoismaininnan tekopirteästä media käyttäytymisestä ja lempinimestä Helponheikki.
Varmaan riippuu ihan arvosteluperusteista. Jos perusteina on pari viime kautta, niin Schumia tuskin voi rankata nykykuskien ykköseksi, mutta jos koko ura otetaan huomioon, sijoitus kohentunee huomattavasti monen silmissä (tai ainakin pitäisi kohentua).Miten paljon vanhat meriitit painavat nykyhetkenä? Meinaan kun Schumi on valittu kaikkien aikojen toiseksi parhaaksi kuskiksi Sennan jälkeen, niin eikös Schumin kuuluisi olla nykykuskeista se paras edelleen?
Nimenomaa... Alguesuari tehny huikeita nousuja kisoissa häntäpäästä pistesijoille! :eek!: Alkaa mun mielestä olee arvoasteikolla korkeemmalla ku Buemi. Toro Rosson pojat ovat usein lähteneet kisoihin Barrichellon ja Maldonadon takaata, mutta kisoissa sijoittunu paremmin.Hieman mietityttää Toro Rosson kuskien alhainen arvostus. Kaverit ovat ajaneet semi-säännöllisesti pisteille ja molemmat selviytyneet jopa Q3:een kertaalleen. Toro Rossolla! Pistesijoituksia on yhtä monta kuin Sauberin kuskeilla (9, tosin ilman Australian diskausta Sauberisteilla olisi 11). Renaultin kuskeillakaan ei ole kuin 11 pistesijaa, Force Indian kuskeilla 7 ja Williamsin kuskeilla vaivaiset kaksi.
Katsotaanko Toro Rosso niin hyväksi talliksi, että pistesijoitukset menevät tallin piikkiin, vai mistä kuskien aliarvostus johtuu?
Ainakin minua hiertää se, ettei kumpikaan kykene erityisen tasaisiin esityksiin, vaan pistesijoitusten vastapainona on viikonloppuja, jolloin toinen kuskeista on ajanut kilpaa Kovalaista vastaan. Olen sitä mieltä, että sekä Toro Rosso että Red Bullin junioriohjelma hyötyisivät kovasti, jos toisessa autossa olisi joku kokeneempi kuljettaja.Hieman mietityttää Toro Rosson kuskien alhainen arvostus. Kaverit ovat ajaneet semi-säännöllisesti pisteille ja molemmat selviytyneet jopa Q3:een kertaalleen. Toro Rossolla! Pistesijoituksia on yhtä monta kuin Sauberin kuskeilla (9, tosin ilman Australian diskausta Sauberisteilla olisi 11). Renaultin kuskeillakaan ei ole kuin 11 pistesijaa, Force Indian kuskeilla 7 ja Williamsin kuskeilla vaivaiset kaksi.
Katsotaanko Toro Rosso niin hyväksi talliksi, että pistesijoitukset menevät tallin piikkiin, vai mistä kuskien aliarvostus johtuu?
Kai se johtuu siitä, että STR:n kuljettajat on ison yleisön silmissä niin nimettömiä ja värittömiä. Enemmän mua ihmetyttää miksi topikin avauksessa Toro Rosson kuljettajat olivat eri kategoriassa, ja vielä niin päin, että Algersuari oli paremmassa ja Buemi huonommassa. Buemiko muka heikko kuljettaja? Mitä vittua?Hieman mietityttää Toro Rosson kuskien alhainen arvostus. Kaverit ovat ajaneet semi-säännöllisesti pisteille ja molemmat selviytyneet jopa Q3:een kertaalleen. Toro Rossolla! Pistesijoituksia on yhtä monta kuin Sauberin kuskeilla (9, tosin ilman Australian diskausta Sauberisteilla olisi 11). Renaultin kuskeillakaan ei ole kuin 11 pistesijaa, Force Indian kuskeilla 7 ja Williamsin kuskeilla vaivaiset kaksi.
Katsotaanko Toro Rosso niin hyväksi talliksi, että pistesijoitukset menevät tallin piikkiin, vai mistä kuskien aliarvostus johtuu?
Jos ketju olisi avattu ennen Kanadaa Buemi luultavasti rankattaisiin korkeammalle kuin Alguersuari. Jaimen vahvat esitykset viidessä viimeisessä kisassa eivät ilmeisesti ole jääneet huomaamatta (vaikka Buemi Unkarissa edelle sijoittuikin). Itsekin alan kallistua sille kannalle, että Alguersuari on hyvää vauhtia kehittymässä Buemin ohi (lukematta sen tarkemmin kisojen jälkeisiä "koottuja selityksiä").Kai se johtuu siitä, että STR:n kuljettajat on ison yleisön silmissä niin nimettömiä ja värittömiä. Enemmän mua ihmetyttää miksi topikin avauksessa Toro Rosson kuljettajat olivat eri kategoriassa, ja vielä niin päin, että Algersuari oli paremmassa ja Buemi huonommassa. Buemiko muka heikko kuljettaja?
Ei näissä listoissa muutenkaan paljon järkeä oo tai tiedä missä aikajärjestyksessä nää listat on tehty ... esimerkki tapauksia:Jos ketju olisi avattu ennen Kanadaa Buemi luultavasti rankattaisiin korkeammalle kuin Alguersuari. Jaimen vahvat esitykset viidessä viimeisessä kisassa eivät ilmeisesti ole jääneet huomaamatta (vaikka Buemi Unkarissa edelle sijoittuikin). Itsekin alan kallistua sille kannalle, että Alguersuari on hyvää vauhtia kehittymässä Buemin ohi (lukematta sen tarkemmin kisojen jälkeisiä "koottuja selityksiä").
Kärkipään kuskit herättävät intohimoja suuntaan jos toiseenkin, siksi niiden rankkaamisen voi odottaakin olevan värittynyttä kirjoittajien mieltymysten mukaan. Sen sijaan Toro Rosson kuskit eivät luultavasti hetkauta samassa määrin, joten arvioinnin voisi odottaa olevan neutraalimpaa. Tosin näyttää nekin kirosanoja kirvoittavan.Ei näissä listoissa muutenkaan paljon järkeä oo tai tiedä missä aikajärjestyksessä nää listat on tehty ... esimerkki tapauksia:
- Vettel keskikastin suhari
- Räikkönen pöllyttää Vetteliä kylmiltään
- Massa parempi kuin Vettel
- Nyky Schumi parempi kuin Rosberg