Laareni120
Banned
Ricardo Patrese 1992? Rataa en tunnista.poko sanoi:
Kuka, missä ja koska?
Ricardo Patrese 1992? Rataa en tunnista.poko sanoi:
Kuka, missä ja koska?
vuosi on 2002 ,paikka montreal ja toi kuski on joku testi kuski -oiskohan Paffet?? vai???Bobakki sanoi:Oiskohan tästä haastetta... Kuka, missä, milloin?
toi lareeni120:n kuva ,oiskohan vuodelta 1995. kuski vois olla Heinz-Harald Frentzen mut rata on kyl vaikee. veikataan että Brasilian InterlagosLaareni120 sanoi:Kukas ja missä? Entä minä vuonna? Ja kyllä Häkkisen auton takapää on myös mukana kuvassa:
Kuski oikein, mutta vuosi ei ole 92.Laareni120 sanoi:Ricardo Patrese 1992? Rataa en tunnista.
Vuosi on oikea, rataa tai kuskia ei kukaan ole vielä keksinyt.mh_84 sanoi:Kyllä tuo taitaa olla vuodelta 2002, rata ja kuski kyllä pahoja. Voisko olla Paffett? Sehän tais sillonkin vähän testata.. Saattaisi olla Barcelonassa..
Tuo vuosi onkin hankala, kun Williams käytti jokseenkin samaa autoa 1989 ja 1990. Lienee kuitenkin ensimmäinen, rata taas on joku nopeampi baana siivistä päätellen, liekö Monza.poko sanoi:Kuski oikein, mutta vuosi ei ole 92.
Ei mut aika läheltä liippaaEsci sanoi:Kaiteista ja metsästä päätellen Hockenheim. Vai?
Oliskohan Sarah Fisher Indianapolisissa! :thumbup:Bobakki sanoi:Vuosi on oikea, rataa tai kuskia ei kukaan ole vielä keksinyt.
Hyvähyvä.Joni sanoi:Oliskohan Sarah Fisher Indianapolisissa! :thumbup:
Minä kyllä väitän, että se on '89 auto, jossa ilmanottoaukko oli samanlainen. Barclay-sponsseja kun ei muistaakseni ollut enää 1990.Bleu sanoi:Tuosta ilmanottoaukosta tuon kyllä tunnistaa 1990 autoksi--
Kyllä näin on! Eli Estoril 1995 oli kyseessä! Mikäli olen oikeassa, Estorillin tunnistaa niistä takana näkyvistä kanttikivistä?Bleu sanoi:Tuosta ilmanottoaukosta tuon kyllä tunnistaa 1990 autoksi ja Patrese on kuski. Veikkaan radaksi Suzukaa.
Frentzen ja Häkkinen on vuodelta 1995, veikkaan radaksi Estorilia.
89 auto on. Radasta semmoinen vihje, että voittanut kuljettaja otti uransa ainoan voiton tällä radalla kys. vuonna.Bobakki sanoi:Minä kyllä väitän, että se on '89 auto, jossa ilmanottoaukko oli samanlainen. Barclay-sponsseja kun ei muistaakseni ollut enää 1990.
Ricardo Patrese ja Suzuka vuonna 1989?poko sanoi:Kuski oikein, mutta vuosi ei ole 92.
oiskohan Mikä Häkkinen Melbournessa vuonna 2001Laareni120 sanoi:Kyllä näin on! Eli Estoril 1995 oli kyseessä! Mikäli olen oikeassa, Estorillin tunnistaa niistä takana näkyvistä kanttikivistä?
Kuka? Missä? Milloin? (melko helppo)...
No haloo! Räikkönenhän toi on, ja vuodeksi veikkaan 2003.formulafani911 sanoi:oiskohan Mikä Häkkinen Melbournessa vuonna 2001
Oikein :ahem:Laareni120 sanoi:Ricardo Patrese ja Suzuka vuonna 1989?