Onhan se voinu ajaa testiä barcelonassapoko sanoi:Kannattaa muistaa, että Enge ajoi vain kauden 3 viimeistä kilpailua.
Onhan se voinu ajaa testiä barcelonassapoko sanoi:Kannattaa muistaa, että Enge ajoi vain kauden 3 viimeistä kilpailua.
oikein :thumbup: tais olla melko helppo (kuten sanoinkin alussa)Bleu sanoi:formulafani911: Stephane Sarrazin, Minardi, 1999, Interlagos
(hupaisaa muuten, että Sarrazinilla on Prostin sponsoreilla varustettu kypärä)
Marc Gene on oikein :thumbup: . Vielä puuttuu vaan rata ja vuosiBleu sanoi:Joni: Kimi Räikkönen Spassa 2002. En nyt muista kenen kone räjähti tossa, oli kuitenkin joku neljästä Honda-kuljettajasta.
formulafani911: Marc Gene näyttää olevan auton ratissa, muuta en osaa sanoa.
muistaakseni se oli Oliver Panis niistä honda kuljettajista, mutta muutenkinhan tossa kisassa koneet joutuivat koville, kun aika monelle tuli moottori rikko.Bleu sanoi:. En nyt muista kenen kone räjähti tossa, oli kuitenkin joku neljästä Honda-kuljettajasta.
Eric van de Poele on kuski, vuosi 1991 ja auto Modena Lambo. Jotenkin yhdistäisin tuon Hockenheimiin, eli kokeillaan vaikka sitä.Bleu sanoi:Tuo teksti takana hämää kivasti : ...NZA. Ilmeisesti Potenza on kyseessä.
Pistetään sitten oma kuva peliin:
Kuljettaja, auto, vuosi ja paikka.
Jarno Trulli vuonna 2001 Monza?NiPzyyZ sanoi:ehkä vähän turhankin helppo, mutta laitetaan silti.
Oisko DC, Unkarissa ja 1995?Laareni120 sanoi:Kukas, missä ja minä vuonna?
http://i5.tinypic.com/155pdh3.jpg
Vuosi oikein.Laareni120 sanoi:Jarno Trulli vuonna 2001 Monza?
Josko nyt kuitenkin Alesi 200:nnessa kilpailussaan USA:ssa 2001.Laareni120 sanoi:Jarno Trulli vuonna 2001 Monza?
:thumbup:Bobakki sanoi:Josko nyt kuitenkin Alesi 200:nnessa kilpailussaan USA:ssa 2001.
mä veikkaisin David coulthardia 1995 ja ratana InterlagosiaLaareni120 sanoi:Kukas, missä ja minä vuonna?
DC ja 1995 oikein.NiPzyyZ sanoi:Oisko DC, Unkarissa ja 1995?