Viaplayn lähetykset ovat katsottavissa 48 tuntia lähetyksen päättymisestä.Onkos nyt niin että Viaplaylla näkyy Formulalähetykset vain muutaman päivän. Itse en ainakaan tunnettuna puusilmänä löydä kuin sunnuntain kisan?
Viaplayn lähetykset ovat katsottavissa 48 tuntia lähetyksen päättymisestä.Onkos nyt niin että Viaplaylla näkyy Formulalähetykset vain muutaman päivän. Itse en ainakaan tunnettuna puusilmänä löydä kuin sunnuntain kisan?
No voi kehveli. Voi kesällä jäädä Formuloiden katsominen vähiin. Varsinkin mökkiviikonloput yleensä ollut Formulauutispimennossa ja aloittanut maanantaina tai tiistaina katsomaan kaikki F1 ja pikkuformulalähetykset oikeassa järjestyksessä. Ikävä tulee Cmorea.Viaplayn lähetykset ovat katsottavissa 48 tuntia lähetyksen päättymisestä.
F1TV-sovelluksella ne taitaa nähdä aikalailla ikuisesti. On kyllä kökkö uudistus Viasatilta.No voi kehveli. Voi kesällä jäädä Formuloiden katsominen vähiin. Varsinkin mökkiviikonloput yleensä ollut Formulauutispimennossa ja aloittanut maanantaina tai tiistaina katsomaan kaikki F1 ja pikkuformulalähetykset oikeassa järjestyksessä. Ikävä tulee Cmorea.
Joo. Cmorellakin tais näkyä kisat pari vuotta. Yhden ainakin. No ehtiihän noi ainakin lauantai ja sunnuntain tapahtumat katsomaan vaikka maanantaina vasta aloitankin F1-viikonlopun. Perjantailla ei niin väliä. Jotain kisoja olis kyl kiva katsoa myöhemminkin uudestaan. F1TV:tä en viiti ottaa ku on sen verran huono englannin kuulun ymmärtäminen vaikka lukeminen kohtalaisesti sujuu.F1TV-sovelluksella ne taitaa nähdä aikalailla ikuisesti. On kyllä kökkö uudistus Viasatilta.
Kielimuurin takia moni suosii suomenkielistä selostusta. Itselleni englanninkielinen vaihtoehtokin kelpaa.F1TV:tä en viiti ottaa ku on sen verran huono englannin kuulun ymmärtäminen vaikka lukeminen kohtalaisesti sujuu.
Uudistuksesta ei voida puhua, sillä tämä on normi Viaplayn urheilulähetyksissä. Tämän taustalla taitavat olla sopimustekniset asiat.On kyllä kökkö uudistus Viasatilta.
Itsekin vähän pelkäsin omalla kohdalla samaa. Katsoin Bahrainin testiviikolta ehkä 6h lähetyksiä, sekä kaikki harjoitukset ja pikkuluokkien aika-ajot Bahrainin kisaviikonloppuna perjantailta, niin lauantaina alkoi olemaan mielestäni jo niin hyvä rutini itsellä alla, ettei lopuista tapahtumista jäänyt ymmärtämättä kuin muutamia lauseita tai yksityiskohtia sieltä täältä.F1TV:tä en viiti ottaa ku on sen verran huono englannin kuulun ymmärtäminen vaikka lukeminen kohtalaisesti sujuu.
C Morella tosin poikkeus oli osin sääntöön koronassakin minkä vuoksi viimeisten vuosien eli 2019-2021 tapahtumat nähtiin poikkeuksellisen kauan arkistoituina.No voi kehveli. Voi kesällä jäädä Formuloiden katsominen vähiin. Varsinkin mökkiviikonloput yleensä ollut Formulauutispimennossa ja aloittanut maanantaina tai tiistaina katsomaan kaikki F1 ja pikkuformulalähetykset oikeassa järjestyksessä. Ikävä tulee Cmorea.
Saa nähdä kuinka pelaa f1-tv. Tuli tuossa hankittua ja pätkii, lagaa ja bufferoi vähintään yhtä paljon ,kuin perus netistä löydetyt striimit. Speedtestillä toki vilkaisin että pelaako oma yhteys ja toimii hienosti.Minä katson harjotukset ja aika-ajot V Sport+ Suomi kanavalta joka kuuluu Elisa Viihteen perusmaksuun ja itse kisan F1TV Prolta.
edit. tällä viikolla ei aika-ajoja taidakaan tulla tolta ilmaiskanavalta.
Mikä selain?Saa nähdä kuinka pelaa f1-tv. Tuli tuossa hankittua ja pätkii, lagaa ja bufferoi vähintään yhtä paljon ,kuin perus netistä löydetyt striimit. Speedtestillä toki vilkaisin että pelaako oma yhteys ja toimii hienosti.
Näin kun olen 4Gn varassa ja katson lähetystä kahdella monitorilla ja Cromella.Saa nähdä kuinka pelaa f1-tv. Tuli tuossa hankittua ja pätkii, lagaa ja bufferoi vähintään yhtä paljon ,kuin perus netistä löydetyt striimit. Speedtestillä toki vilkaisin että pelaako oma yhteys ja toimii hienosti.
Mun töllössä tulee ainakin ohjelman avattaessa valinta, katsooko livenä vai aloittaako alusta. Tietokoneella sitten pystyy kelailemaan vapaasti.Eikö Viaplay lähetystä pysty aloittamaan alusta jos live on käynnissä?