F1-lisäluokat 2025

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1448
F3-kisassa Nicola Lacorte sai rangaistuspisteet täyteen ja näin hän on kilpailukiellossa, kun sarjassa ajetaan seuraavan kerran eli Itävallassa. Hän teki sen verran muitakin rikkeitä kisan aikana, että on rangaistuksen kärsittyäänkin jo puolessa välissä toista kilpailukieltoa.
Tuo on kyllä jo noloa. Mitähän selittää taustajoukoille ja sponsseille.
 

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1448
Mikä saa noin ajattelemaan? Vai oliko ihan provo?

Rookie ja jo nyt kärkipään kuski. Eka kisa meni kyllä ihan ohi, mutta sen jälkeen hyvää työtä. Jos kytkin pettää lähdössä, sille ei kuski voi mitään.

Jos tämä vuosi menee tällä tasolla ja ensi vuonna on auto ja kuski luokan kärkipäässä, ollaan ihan aikataulussa ja kaikki on mahdollista. Ilman oikeaa nimeä ja suoraa kontaktia päättäviin tahoihin ei ole oikotietä.
Niin, kärkipäässä. Se vaan ei taustajoukkojen mukaan riitä. On oltava selvästi paras.
Selkokielellä:
Enää ei ole tupakkafirmoja meidän mikoja rahoittamassa.
Jos Taponen pystyy nousemaan "killer" tasolle, silloin paikka ykkösissä voi onnistua muutamallakin miljoonalla. Muuten tarvitaan varmaan vähintään viisi.
Onko Wihurista siihen, en tiedä.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
10360
Sijainti
Helsinki
Doriane Pin ajoi 1. lähdön voittoon. Toseksi ajoi Ella Lloyd ja kolmas oli Nina Gademan. Alunperin Emma Felbemayr oli kolmantena, mutta hänet hylättiin auton alipainon vuoksi.

Puolen tunnin päästä alkaa viikonlopun toinen lähtö.

Toinen lähtö ratkesi viimeisen kierroksen uusintalähdössä. Alustavasti Felbemayr voitti, Lloyd oli toinen ja oli Nina Gademan.

Sunnuntain kilpailu:
1. Chloe Chambers
2. Ella Lloyd
3. Doriane Pin

kuva_2025-06-15_210905526.png
 
Viimeksi muokattu:

Punainen

Well-known member
Liittynyt
4.2.2002
Viestit
805
Kanadan viikonloppu oli kyllä varsinaista romurallia F1 Akatemiassa. Virheitä ja tunarointeja tuli kuljettajille, jopa tavallistakin enemmän. Eniten ihmettelin kuitenkin ensimmäisen lähdön vaurioituneita autoja, joita tallit tai tuomaristo ei liputtanut ulos radalta. Äärimmäisen vaarallista ajattaa kuljettajia etusiiven roikkuessa lähes auton alla.
 
Ylös