Kyllä mää ainakin kuvittelin, en ole edes ajatellutkaan että se ykkönen olisi minfuck tyyliin laitettu valkoiseksi...Älkää väittäkö että ootte tota punasta luullut ykköseks
Meinaatko nyt tuolla, että on juuri siksi hyvä vertaus kouvoon? Vaiko peräti meinaat tuon olevan perustelu, jonka vuoksi vertaus ontuu?Scully oli kyllä aika hottis.
Ooppas sie siellä:frank: ...ja kyllä, ajattelen edelleen.Älkää väittäkö että ootte tota punasta luullut ykköseks
En tiedä. Sinähän se humanisti olet, en minä näistä ymmärrä.Meinaatko nyt tuolla, että on juuri siksi hyvä vertaus kouvoon? Vaiko peräti meinaat tuon olevan perustelu, jonka vuoksi vertaus ontuu?
Ei humanisti ole oikea henkilö kertomaan, onko kouvo yhtä, enemmän vai vähemmän hot kuin Scully. Siihen tarvitaan 12 kännistä teekkaria.En tiedä. Sinähän se humanisti olet, en minä näistä ymmärrä.
Mie olen jotenkin aatellut, jotta taiteellista näkemystä kuvassa ja ykkönen on katsojan silmässäEn pysty järjellä käsittämään, miten joltain on jäänyt tuo 1, siis valkoinen 1, näkemättä.
Niin, ja vielä kymmenen vuotta (vai milloin tämä logo tuli)!En pysty järjellä käsittämään, miten joltain on jäänyt tuo 1, siis valkoinen 1, näkemättä.
Ihan hyvin...En pysty järjellä käsittämään, miten joltain on jäänyt tuo 1, siis valkoinen 1, näkemättä.